Pilisi Konemara túra juli2008

Europe » Hungary » Central Hungary » Esztergom
July 11th 2008
Published: July 11th 2008

Kis lelkes csapat verődött össze az idei nagy Rám szakadék mászásra, melynek első valamire való eseménye a Dömös Postai kiszállás volt a buszból. Annyi negatív szankara szakadt fel a társaságból, hogy a Fröccsöntőbe menekültünk lelki sebeink balzsamozására, szörnyű kapuccsinókkal, finom sörökkel, és a már már tradícionálissá vált túrórudikkal... ezután uj barátunkat, Nick-et vezettük be a magyar spirituális túrázás rejtelmeibe: minden volt, ami egy jó túrán kell, sör, uj nevek adása, sziklaugrás, fán keresztülmászás, baleset, halál, feltámadás, transzfiguráció, jelenés, szél (bőven, mindenkitől), fokhagyma, tanösvény. Délutánra Dobogóköre értünk, szépkilátást néztünk, unokatesómmal, Jakabbal söröztünk aki bicajjal tekert föl, majd Pomázon vártunk még egy kicsit, hogy jó késő legyen mire hazaérünk (és a buzikarneválnak tuti vége legyen). Jó érzésekkel hajtottuk fejönket vákosunkra este.

Reggeli meditációReggeli meditáció
Reggeli meditáció

A hosszú buszozással töltött időt lehet hülyéskedés helyett meditációra is használni! Mellettünk pukizó fiatalok, de mesterünk kitartóan halad a megvilágosodás felé!
Kora reggelKora reggel
Kora reggel

Hát, egyesek számára igen korán besötétedett:)
a rám szakadék feléa rám szakadék felé
a rám szakadék felé

Manapság már mindenkit beengednek a szakadékba?!
TranszmigrációTranszmigráció
Transzmigráció

Melletünk is, velünk is, de egyzserre távol tőlünk, a pilisi Szőrmóksegg, elmosódottan bár, de látszik a képen, hogy egyik lába Tom Cruise
ÁlcsüngőlepkeÁlcsüngőlepke
Álcsüngőlepke

Azért nem csak rémeket láttunk, hanem szépségeket is. Időt szakítottunk a természetfotózásra is...
Védett virág (harangvirág)Védett virág (harangvirág)
Védett virág (harangvirág)

Csak a Chiang Mai-i Mr Pooh Ecotours üzletén felírtakat tudom itt idézni: "Ne vigyél el semmit, csak fotókat, ne hagyj itt semmit, csak a lábnyomodat, és ne ölj semmit csak időt!" Főleg ne védett virágokat vigyünk haza a köcsögbe!
A halál kapujábanA halál kapujában
A halál kapujában

Tiltott területre tévedtünk, de a resurrectio várt ránk
Békegalamb PomázonBékegalamb Pomázon
Békegalamb Pomázon

Pomázon vettük magunkhoz utólsó söreinket, és békésen hazavonultunk, megúszva szerencsésen a melegfelvonulást, melynek áldozatainak (mindkét oldalról) ezt a békegalambot küldjük.

Tot: 0.395s; Tpl: 0.012s; cc: 20; qc: 86; dbt: 0.1026s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb