LINDOS'A TEGET

September 25th 2016
Published: October 6th 2016

Rhodes-Lindos

Gün 04 günlerden Pazar:

Bu sabah kahvaltıyı yolda yapacağımız için dinlenme zamanı bulduk
Saat 9:00 da, adanın güneyini takiben Lindos 'a doğru yollandık ..
Yolun bir kısmında, La Cantena diye bir yere vardık .
Burası her Lindos ‘a gittiğimizde ziyaret ettiğimiz kahvaltı yerimiz.
Manzarası müthiş bir yer.
Sahibi Vasilya, bizi hemen tanıdı . Bacaklarından zoru olduğu için servisi biz yapıyoruz..
Kocasının ölümünden sonra ekmek teknesini tek başına haydamaya çalışıyor ..
Yumurtalarımız söylendi .
Soğanlı ve soğansız içtihadında bir karışıklık oldu, ama iş ,kısa sürede tatlıya bağlandı Artık müzik tesisatımız da, sabah kahvaltısı ambiyansına yardım ediyor .
Son derece country side bir kahvaltı oldu ..
Kendimizi besledikten sonra, Lindos'a doğru yola çıktık.
Önce Lindos'u fona alan seyir tepesinde, hatıra fotoğrafları çekildi .
Bilahare ,araç içinde ,yapılan küçük bir referandumla Lindos'u pas geçerek ,St paul koyuna dek bir teftiş ziyareti yapıp, aracın burnunu Stegna'ya çevirdik .

Cantena sabah kahvaltısı videosu :

Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 26; dbt: 0.0413s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb