NUFUS PATLAMASI...

Europe » Greece » South Aegean » Patmos
July 9th 2015
Published: June 24th 2017

GÜN 09 GÜNLERDEN PERŞEMBE :

Sabah toparlandık ve limandan 08:30 da sorunsuz ayrıldık.Oldukça sıkışık bir limanda demiri sorunsuz çekip yola devam etmek güzel bir şey …

Mehmetlerle görüşmek mümkün olmadı ..Sadece telsizden ayrıldığımızı haber verdik.

Öğlene doğru Yunanın en ücra adalarından biri olan,Marathi'ye vardık ..

Tonoza bağlanıp karaya adım attık .

Marathi Yunan'ın en az nüfuslu adası toplam nüfus 12 kişi …evet hepsi bu kadar .
Topu topu iki aile var .
Birincisi1977 de buraya yerleşip elektrik ve su sorununu çözen Emiliano ailesi diğeri de, bizim şu anda kahvelerimizi höpürdettiğimiz restoran..

Ada kafa dinlemek isteyenler için tam bir cennet ..araç yok..dükkan yok…yol yok ..sadece keçilerin çanları ve kuş sesleri..

Kahvemizi içtikten sonra, bir şeyler yemek yemek ve internetten yararlanmak üzere ,adanın ilk yerleşimcileri olan Emiliano ailesinin işlettiği Panthelis Marathi tesisine geçtik.
Burası, aynı zamanda, küçük butik bir motel işletiyor.
Buraya resmen gelmek çok zor olsa da anladığım kadarı ile tesis dolu..

Mehmetler geldi ....onlarda yemek ısmarladı ..Doğrusu yol baskısı olmasa burada bir gece kalınırdı..Yolumuz var ve yine Mehmetlerden ayrıldık..

Her gün,günün fotolarını toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki (adresi) tıklamanız yeterli:

MARATHIS KLİPİ

Tot: 0.417s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1934s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb