MYKONOS SOUND....


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » South Aegean » Mykonos
September 25th 2012
Published: January 22nd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PAROS-MYKONOS


Geo: 37.4449, 25.3839

GÜN 13 SALI :
12:30 gemimize bindik ve az bir süre sonra ünlü Mykonos adasına vardık.

86 km karelik granitten bir ada burası…
Oldukça çorak olmasına rağmen ,ününü sabahın ilk ışıklarına kadar süren renkli gece hayatı eğlencelerinden ve Avrupa Jet sosyetesinin tercihi olmasından kazanmaktadır.
Aynı zamanda dünya homoseksüellerinin cenneti olarak kabul edilmektedir..
Homolara asla ve kata karşı değilim
Cinsel tercihlere sonuna kadar saygılıyım
ama ben buraya eşimle geldim ..
belirtmek isterim ..
Eski limana indik ve tam karşısındaki cafeye oturup kalacağımız bir yer aramağa başladık.
Artık akıllandığımız için, bir sonraki etap olan Syros adası biletimizi de onaylattık.
Bulduğumuz yer "Fabrika" diye adlandırılan bir muhitte.
Taksi ,bizi beş dakika da otele attı ..
Gel gelelim otelciyi bulmak o kadar kolay değil.
Etraftaki dükkan sahipleri seferber oldu.
Herifi evinde uyurken rahatsız ettik ..
Geldi ve odamızı açtı..
Tertemiz ve çok güzel bir oda …herifi affettik..
Ayşe'yi öğle uykusuna yatırıp, köşedeki motosikletçiden bir motosiklet kiraladım ..
Artık ATV yemez…
Mykonos adasında, toplu taşıma, otobüslerle sağlanıyor fakat çok kısıtlı sayıda.
Bu nedenle araç kiralama çok yaygın.
Otomobil, atv ve motor kiralama tercih ediliyor.
Mykonos merkez bölgesinden, plajlara deniz taksi imkanı da tercih edilen alternatifler
arasında…
Motosiklet bana ilaç gibi geldi fır fır dolanıyorum..
Kardeşimin gemisi 16.30 da gelecek ..
O gelene kadar ben etrafı dolaşıyorum..
Adaya alışmağa çalışıyorum..
Tepelerden bakarken gemiyi gördüm...
Kardeşim geldi...
Beni görünce şaşırmasın diye daha önce telefonla, bu günkü macerayı anlattım.
Önce biraderin Oteline gittik.
Otelleri Aghios Stephanos denilen yerde.
Aynı otele benim bundan sonra kalacağım 2 gün için rezervasyon yaptım.
İlginç olan konum şu:
Otelin işletmecisi ,bir kere ad soyad ile benim adada olduğumu biliyor ve bu gece hangi otelde kalacağımı biliyor..
Nasıl oluyorsa ?
ikincisi, rezervasyon için kendisinin ineceği son fiyatı söyleyince, Booking com 'dan onun bize deklare ettiği fiyattan daha ucuz bir fiyata rezervasyon yapabildik..
İnternet sen nelere kadirsin ..
Turhan ,odaya yerleştikten sonra, otelin yakınındaki bir motosikletçiden bir motor kiraladı ve hep beraber Mykonos'un alemlere aktığı plajlara yollandık.
Adanın güneyinde Paradise koyuna vardık ..
Az ileride, Homoların ve nüdistlerin takıldığı bir de Super Paradise koyu varmış..
Biz,iyisi mi, fazla uzaklaşmayalım dedik..
Paradise koyu discoları, 7/24 hizmet veriyorlar.
Gece imiş gündüz imiş farketmiyor..
Gençler, bar tepelerine fırlamışlar kudurup duruyorlar..
Müzik hiç bozmuyor ...sabit ....aynı (BPM) ritmi veriyor..
Buna da Mykonos Sound diyorlar
Yemedik ama olsun...
Çocuklar, dedeleri geldi diye huysuzlanmasınlar düşüncesiyle, doğrudan denize gittim.
Denizi güzel
Biraz dolandık ve geri döndük .
Ben, kendi otelime dönüp Ayşe'yi buldum..
Akşam üzeri Fabrika'dan Mykonos merkezine kadar yürüdük..
Daracık sokaklar turist kaynıyor.
Burada moda ,kaydırak taşlarının arasının beyaza boyanması
Eski Limana yakın bir yerde Paraportiani adlı ilginç bir kilise var.
Bizim Kapadokya kiliselerini andırıyor .
Az ilerisinde adanın sembolü olan Pelikan var .
Her halde dünyada en çok foto çektiren Pelikan bu olsa gerek...
Bu Pelican, buraya yeni atandı...
Eskisi ,29 yıl hizmet verdikten sonra, ölünce doldurmuşlar ve müzelerinde sergiliyorlar..
Turhan ve Nilgün ile eski limanda buluştuk.
Kolay olsun diye buluştuğumuz yerin adı Güzel …
Eh bayağı güzel…
Meydanlık bir yerde, içimize sinen bir lokantaya kurulduk.
Güzel bir yemek oldu
Sonra onlar aşağı biz yukarı giderek otellerimize döndük..
Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



Mykonos Videosu :


Advertisement



Tot: 0.547s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.311s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb