MARTILAR DALGA GECIYOR...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia » Kavala
July 14th 2014
Published: October 3rd 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Thassos-Keramoti


Geo: 40.8807, 24.7196

GÜN 75 GÜNLERDEN PAZARTESİ:

Benim için çok zor bir gün başladı.Ayağım bayağı şişmiş..Ayşeciği, bunu, Türkiye'de baktırmak istediğime zor ikna ettim..Maria bize bir taksi çağırdı.Limana gittik ..Zar, zor gemiye kadar yürüdüm. Merdiven çıkmayayım diye, bana gemi kapağının yanında bir iskemle verdiler ..Martılar, halime bakıp kahkahalar atıyor…Keramoti'ye vardık .Park ettiğim Minibüse erişmek için tekrar bir taksiye bindik ..Minibüsü buldum ve koltuğuma kuruldum ..Araç kullanırken, belirgin bir acı yok ..Belki de araç kullanmağa yoğunlaştığım için acıyı hissetmiyorum.Tam net değil …Hemen çıkışta ,yakıtı fulledim.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:



THASSOS-SELÇUK KLİPİ:





Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.07s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 38; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb