SON DURAK ASPROVALTA...


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta
September 27th 2013
Published: February 1st 2016
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

PARGA-ASPROVALTA


Geo: 40.708, 23.6607

GÜN 29 GÜNLERDEN CUMA:
Bugün yolumuz biraz uzun..

Normal olarak seyahatleri planlarken gün başına az kilometre yapmağa gayret ediyorum.
Gençliğimdeki seyahatlerimi düşündükçe, yaptığım hataları anımsıyorum…
kısıtlı tatil zamanına sıkıştırılmış, bir ton şehri gezmeyi planlamış isen,kendini değil, arabayı gezdirirsin…
Zamanla akıllandık ve günde maximum 300 km lik bir sınır koyduk ..
Seyahatin sonunda, ülkeye dönerken, ister istemez gün başına yapılan km ler artıyor…
Oteldeki eşyalarımızı 2 postada taşıdık minibüse…
Parga ile Egnatia Odos otobanı arasındaki yolu toparlamışlar ..
Her halde 3-5 yıla kalmaz bitirirler !!!
11.5 milyon nüfusu olan bir ülkenin otobanında araç sürmek zevk..
yolumuz çok rahat ..
öğlene doğru Asprovalta'ya vardık..
Asprovalta ,Otobanın hemen dibinde yer alan bir tatil kenti ....
bu nedenle Istanbul dönüşlerinde,fazla debelenmeden hemen otobana girip ülkeye dönebiliyorsun..
Ayşe'yi bir şeyler yemesi için merkezde bıraktım ve otelimi aramağa başladım..
Merkeze biraz uzak ama çok temiz bir otel/ pansiyon bu …
Sahibesi çok güleryüzlü..
Herşeyi çabucak halledip Ayşe yi almak üzere merkeze döndüm ..
Otelimiz sahile konuşlanmış
Bir deniz yapayım dedim ..
Parlak bir deniz sayılmaz ama yolun yorgunluğunu almağa yarıyor..
Biraz yatıp uyudum .....
akşam üstü ,kalan artık şişeleri bitirelim dedik..
acıktığımızda merkeze gittik ..
Bol bol araç parkı var ..
İnsan böyle yerleri pek seviyor..
Bu akşam yemeğe fazla takat olmayınca makarna' da karar kıldık..
Yemek sonrası ,otele döndük..
Oda da internet çalışıyor balkonda biraz oyalanıp
Yattık ..

Günün Klip i


GÜNÜN ÖZETİ:

GÜN KM: 422 KUMULATIF KM:3279

ORT HIZ:97

MAX HIZ:

TOPLAM SAAT:4:20

SÜRÜŞ SAAT :

YAKIT E/Lt :


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 38; dbt: 0.0498s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb