ASPROVALTA


Advertisement
Greece's flag
Europe » Greece » Central Macedonia » Asprovalta
June 7th 2012
Published: January 6th 2016
Edit Blog Post

Geo: 40.708, 23.6607

GÜN 01 GÜNLERDEN PERŞEMBE:
Bizim duty free ' den sadece bir şişe "Russian Standart Vodka" aldım.

Yunan Gümrükçü bile alışverişimi beğendi.
Hemen girişte, kenarda bir benzinci var.
Biraz yakıt ikmali yapalım dedik ama...
kardeşim Turhan'ın dediği kadar ucuz değil…
Ayıp olmasın diye 20 E luk aldım.
İlerde daha ucuz yakıt bulacağımdan emindim…
Bu deyyus giriş avcısı,belli…
İlerde bir park yerinde bir hamburgerci buldum.
Büfeci ,Türk olduğuma inanmadı ve "sen nasıl Türk'sün " diye çıkıştı…
sesimi çıkarmadım..
Niye öyle dedi ? onu da anlamadım
Yol güzel…
Saat 14:00 gibi Asprovalta'ya vardım.
Önce biraz yer arandım.
Ne iş be Kardeşim ?.... saat 14.00 ve herkes siesta'da
Ortada soru soracak adam bile yok.
Bu arada ek bilgi vereyim ..Asprovalta'da bir kamp yok ...
Bu nedenle kafamızı sokacağımız bir yer arıyorum.
Bir, iki yer arasında şaşaladıktan sonra bir yer buldum.
Düofondan benim fiyat teklifim yanlış anlaşılmış veya ben onun fiyatını yanlış duymuşum..... yersen …
Neyse, iş tatlıya bağlandı ve onun deklare ettiğini iddia ettiği fiyat ile benim duyduğumu sandığım fiyatın arasını bulduk…
Şahbaz' a ( benim Minibüs ) tam motelin karşısında yer bulduk.
Tertemiz bir oda…yıkandım ve uykuya daldım..
Akşamüstü uyandım ve bir cafe ' de İnternet' e kavuştum.
"Greek Kofi"mi söyledim..
Sahil püfür püfür esiyor ve günün yorgunluğunu adeta üzerimden söküp alıyor.
keyfim iyi..
Asprovalta, Yunan'ın Kemerburgaz'ı.
Kendine göre bir sosyete'si var ama grado olarak bizden biraz yukarıda.
Burayı seçmemin nedeni, ortada bir yerde olması ,
İstanbul 'dan koptuktan sonra, Kavala yakın ,Selanik ise biraz uzak kalıyor...
Asprovalta ,özellikle yazın seyahat ediyorsanız soluklanacak bir yer olarak seçilebilir.
Önü deniz ( ben girmem )
Odam çok güzel ve temiz…
Madam Dina ,hizmette kusur etmiyor ama var dediği internet'i bir türlü çalışmıyor…
Bana sorarsanız ,İnternet olduğu palavra …
Fiyatı etkilesin diye hizmetlerin arasına koymuş…
Çok sivrisinek var diye ilaç bile bıraktı odaya..
Ben ilaç kullanmam, bu nedenle balkon kapısını kapamayı yeğledim…
Dedim ya keyfim yerinde
Ama Ayşe'siz yaşam pek bir yavan …
Dina ‘dan aldığım tüyo ile sahilde Nikos Taverna'yı buldum ..
Masama kuruldum ve ilk gecenin şerefine masayı kafama göre donattım.
Muazzam bir yemeği ,20 lik Plomari kesmedi.
Bir tane daha ısmarlamak zorunda kaldım.
Yavaş içtim sonra dönüp yattım .
Mis gibi bir uyku.... sivri mivri yok ..
Bir daha gelirsem yine Dina'nın evinde kalırım.
Teknoloji gelişiyor ...
Bu yıl diğer yıllardan farklı olarak ,yollarda çektiğim kısa video filmleri sizlerle paylaşacağım.
Bir taraftan araç sürdüğüm içim çekim kalitesi felaket... ama yol hakkında,sanıyorum bilgi verebilir.
Gidecek olanlara fikir verir diye düşünüyorum...

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:


İstanbul-Asprovalta yol videosu :


Asprovalta' da şimdiki hava durumu: http://weathersticker.wunderground.com/weathersticker/sunandmoon_metric/language/turkish/global/stations/16606.gif

GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM: 549 KUMULATIF KM: 549

ORT HIZ: 88

MAX HIZ: 140

TOPLAM SAAT:6:10

SÜRÜŞ SAAT : 5:45

YAKIT : 1,56 E/L


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.376s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 45; dbt: 0.1593s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb