3.den - drazdany


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Dresden
January 26th 2018
Published: February 1st 2018
Edit Blog Post

Nastastie zachod nebol ogrcany, tak ranna hygiena prebehla v pohode.
Po rozlucke s nemcom odovzdanie karty na recepcii a smer vlakova stanica.
Tu som mal v jednej kaviarny pockat japonku. No lenze som zabudol jej nazov, tak cakanie na bus zastavke pri stanici.
Predtym ale navsteva lidlu a nakup ranajok. Lidl je v stanicnej budove, tak paradicka. Na stanici je aj freewifi ale iba na 30.min
Regiojet nemeskal, inak keby ma yumiko neoslovi tak ju ani nespoznam. Totalne iny uces a na sebe obleceny, no ako by som to nazval, proste zupan.
Cakal som, ze bude mat neaky plan,no nic nemala, teda az na dve veci.
Naslepo sme sa zacali teda prechadzat mestom.
Rozne “stare” budovy, kostoliky atd.
Na namesticku este boli pozostatky vianocnych trhov, nechybalo klzisko a obria smyklavka.
Ako prenikame viac a viac do stareho mesta pribudaju aj grupy turistov.
Stare mesto uplne genialne, hlavne v okoli nabrezia.
Po moste, ktory prave rekonstruuju prechadzame nad labem do dalsej casti drazdan.
Uz nam dost vyhladlo, hladame jedlo, dari sa nam najst food street. Talianska, vietnamska,japonska,indicka, cinska. Len kam? Na pomoc nam prichadza mala drevenna zaba, ktoru dostala yumiko od mami pre stastie. Zaba ukazuje na cinu (Anh Duc Wok)
Menu sa mi nechce studovat,zbrucha hovorim c.2 a cakam co mi donesu.
Ryza s kuratom. Kura je dost olejove, ryza je super.
Napraskany si odskrkavame navstevu mliecneho baru (Dresdner Molkerei Gebrüder pounds GmbH ) . Je to vsak len predajna, bar je zavrety. Vnutro je uplne genialne, perfektna vyzdoba.
Z mojej partacky som trochu prekvapeny, ked bola u mna bola slusna, uctiva a cul je taka viac drzejsia, nebojacna.
Z baru ideme kuknut ulicku umenia ( Kunsthofpassage Dresden ).
Tri male nadvoria lemuju zaujimavo vyzerajuce fasady. Jedna na styl hudby, dalsia zvierat. Fajn spestrenie.
Na hosteli (Hostel Lollis Homestay Dresden) si opat musime dokupit postelne pradlo. Fakt nechapem tymto moresom. Este chcu aj 10€ depozit za kluc.
Nad postelami su tabulky a krieda, hned si na ne piseme mena.
Vyrazame opat do ulic. Prakticky chodime uz po rovnakych trasach.
Na to, ze toto mesto ma byt extra nacisticke to tu vobec nevyzera, teda aspon v tejto stvrti. Vsade samy nezavislak, grafity, obcas zavan travy a na kazdom kroku chlastajuci ludia.
Na pivko zapadame do fajn pubu Jim Beams Sportsbar.
S vyberom nam opat pomohla zaba.
Zaba nam pomaha aj s miestom na veceru, smer india (Taste of India - Imbiss)
Jedlo fakt skvele, ktore sme vsak po indicky nejedli (rukami).
Po tme prichod na ubytko, izba uz zaplnena ludmi.
Kedze japonka zaspala a bolo uz nieco po 2300, davam sprchu a spanok.
Povodne sme chceli este behnut do japonskej restiky na karakoe ale jaksi nevidalo

Naklady
Nakup v lidli : 2.27€
Ubytko 8dorm share sprcha : 20.16€
Zakusok : 3.9€
2xpivo : 7.4€
Jedlo u cinana : 4.9€
Jedlo u inda : 6€


Advertisement



Tot: 0.136s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.1177s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb