2.den - presun do drazdan (futbal)


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Saxony » Dresden
January 25th 2018
Published: January 29th 2018
Edit Blog Post

Na ranajky ryza s roznymi japonskymi prisadami, ktore som si lubovolne sypal zo sackou (susene riasy,susena ryba…..)

Po jedle este mini pokec a pobratie sa pesibusom do blizkeho parku Volkspark Friedrichshain.

Park velky, s dvoma kopcami, fontanou, mensim jazerom a s par ihriskami pre deti.

Ak by bolo teplejsie fajn miesto na relax.

Z parku smer alexander platz, cestou nic zaujimave. Kedze zacinalo poprchat tak to balim a naskakujem na sbahn smer…..

Free wifi ziadna tak zhavim mobilne data, appka mi hned nasla spojenia vratane ceny a nastupista.

Pri nakupe listka mensi problem, nevedel som to prepnut na mhd a pritom stacilo zmacknut len velke logo berlina. Nastastie mi to jeden z domacich ukazal.

S jednym prestupom sa dostavam na stanicu Berlin Südkreuz.

V sbahne pobehoval aj jeden predajca servitkov, udajne hluchonemy. Co sa tyka zebrakov, zvacsa boli na stanicach a par aj v centre mesta. Pobavil jeden s cedulkou ,, zijem na ulici, prosim dajte mi peniaze,, pri tom mlady chalan.

Na stanici mensie pobludenie ale nakonec nachadzam bus zastavku odkial odchadza regiojet resp aj flixbus.

V buse bohuzial bukvicak, ktoremu ukazujem na mobile listok. Bus poloprazdny, bukvicak roznasa noviny. Ja si davam free horucu cokoladu.

Cesta po dialnici ubehla rychlo. Na niektorych usekoch boli este vidiet stopy vichrice, co totalne ochromila dopravu, busy mali az 5hod meskanie.

Ubytko blizko stanice, musim este zvlast kupit postelnu bielizen za 3.5€.

Fasujem karticku a sup ho vytahom na 5.poschodie.

Nastava problem, neviem otvorit dvere. Zasuvam, vysuvam karticku a furt nist. Vzdavam to a klopem.

Otvara mi nemec, podla oblecenie fans dynamam.

Ponuka mi hned pivo, na oplatku dostava milu, kavenku a fcst nalepku. Samozrejme spartaku nikdy neocul.

Inac uz ma dost nakupene.

Ideme spolu smer stadion, supermarket a senk Acki's Sportsbar .

V obchode mi kupuje pivo, to v pohode pijeme na ulici ako stovky dalsich ludi.

Na stojaka si davam klobasu, ktoru samozrejme zapijam pivom. To uz sme ale samozrejme v senku na krizovatke.

Zastavujeme sa v blizkom ultras fanshop e. Maju tu uplne vsetko, dokonca aj toaletny, na ktorom je vyobrazeny znak fk aue.

Moj sprievodca si otvara zeleneho pfifiera, odpije si len trochu a flasu nechava na ulici.

Po obehnuty bloku opat zastavka na pivo. Uz tu postava kopa ludi.

Pri stadione sa odpajame, kazdy mame listok na inu stranu moderneho stadiona.

Pri vstupe mi skenuju listok, mensie osahavanie, ukazanie fotaku a uz som dnu.

Miesto mam v druhom rade pri rohovej zastavke. Vyhlad fajn, okolo mna sedia permanentkary. Chvilu to tu vyzeracl ako u nas na zapadnej tribune.

Testujem schnitzlu v pecive, fajn len to mohlo byt tepla.

Atmosfera pardna, domaci aj hostia idu cely zapas. Pri vyvolavcke dynamo sa zapajaju aj dve tribuny. Jedna DY, dalsia NA a posledna MO.

Futbal rychli, hostia nakoniec vyhravaju 3:1.

St.pauli fans k zaveru zapasu zacinaju pokrikovat antifasisticke hesla. Toto ale ozaj nema nic spolocne s futbalom.

Po zapase kebab v placke oproti ubytku, ktory vsak nepredavali turci ale sikmaci, k dispozicii bol aj velky vyber flaskovych piv.

Dvere od izby sa mi podarili otvorit na prvy pokus.

Inak miesto 6 dormu spim v 4 dorme. Sprchu mame na izbe.

Neskor prichadza aj spolunoclaznik, ktory po chvili upaluje grcat na hajzel.

Naklady

mhd listok berlin ab : 2,8€

ubytko A&O Dresden Hauptbahnhof 4 dorm : 17,06€ (aj s postelnou bieliznou a tur.danou)

2x pivo + 2x klobasy : 9,3€

pivo + schnitzla v rozku : 7€

kebab : 3,5€

foto
berlin
drazdany

Advertisement



Tot: 0.545s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 48; dbt: 0.2996s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb