Tot Wildeshausen – Eerste reisdag naar Denemarken.

Germany's flag
Europe » Germany » Lower Saxony » Wildeshausen
August 22nd 2022
Published: October 10th 2022

22/8/2022 – Maandag – Eerste reisdag naar Denemarken.
Tot Wildeshausen (D) 454 km van thuis. Geen noemenswaardige files onderweg. Behalve bij de start, een lange file op de Kaasmarkt wegens jaarmarkt in Wemmel als aanloop op het gebruikelijk verkeersinfarct van de Brusselse Ring. Het moet zijn dat we dit graag doen, want we deden dit nog eens over vanaf afrit Tervuren. Dus na één uur en 60km stonden we terug bij af. Wegens een op te halen 'phone' die thuis nog aan de lader hing. Wel 100% opgeladen dan toch. De buren zullen raar opgekeken hebben.

Wohnmobil Stellplatz - en automatische registrerung - Wohnmobil Stellplatz - en automatische registrerung -
Wohnmobil Stellplatz - en automatische registrerung -

Mein Schuldeutsch war noch brauchbar !
Wildeshausen- Wohnmobil StellplatzWildeshausen- Wohnmobil Stellplatz
Wildeshausen- Wohnmobil Stellplatz

Wildeshausen- Wohnmobil Stellplatz - Nog plaats genoeg en tijd voor een internetkrant

Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 32; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb