Aankomst Romo ( Dk)

August 23rd 2022
Published: October 10th 2022

Romo - AutocamperpladsRomo - AutocamperpladsRomo - Autocamperplads

Volzet bij aankomst
Vandaag met zuiderse temperaturen (tot 31°C) Denemarken binnen gereden. We kozen na 380km voor Romo, een Waddeneiland, verbonden met een km's lange toegangsweg over een aangelegde dijk. Onze MH-stellplatz toonde aan de ingang al een plaatje. Voll Besetzt. Toch kregen we van de uitbaatster een voorlopig plaatsje met een uitgerolde stroomkabel op een ruim stuk gazon, tot er morgen reguliere plaatsen vrij komen. 22€ cash zonder bonnetje, maar de stroom gratis als compensatie. Zwarte economie dus.Morgen gaan we met de fiets het eiland verkennen. In dit werelderfgoedgebied aan de westkust is het heerlijk uitwaaien op een van de breedste stranden van Europa en zou men kans hebben om zeehonden te spotten. Waarom ook niet ? Er zwemmen tegenwoordig wel walvissen in de Seine. Men kan er ook met de MH over de brede stranden tot vlak bij de de zee rijden. Op gevaar van toch vast te rijden in het zand, weten we al van Denise en Christian..

ons grasperk 'in het zwart'
Romo - Autocamperplads

ik zal het effen noteren
Romo - Autocamperplads

wat loopt er hier rond ?

Tot: 0.06s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 33; dbt: 0.03s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb