Tot Hamburg


Advertisement
Germany's flag
Europe » Germany » Hamburg » Hamburg
June 14th 2007
Published: June 14th 2007
Edit Blog Post

Even vlug wat blabla tot hier want ik zit hier weer niet rustig.

De weg tot Hamburg was heel regelmatig slecht. Kiezelwegen, los zand. Ja wat ze fietsroutes durven noemen.

Dan is het weer omgeslagen. Het is nu wisselvallig met een verloren druppel. Hopelijk blijft het zo of een beetje meer zon.

Op woe-avond in Hamburg op de camping aangekomen. Ik had al veel zin om direct terug te vertrekken. Heel ongezellig, lawaai van de straat, harde ondergrond. Ik ben dan toch maar gebleven. Dan de ochtend erna naar de stad. Eerst langs de toeristische dienst en dan met plannetje door de stad. Het heeft niet lang geduurd eer ik gewoon in het rondreed. 's middags frietje gegeten, dat smaakte. Daarna naar de camping en een vlugge snack en vooreenvolgens de metro in naar Harburg om een vriendin van mijn nicht te ontmoeten. Het was een gezellige avond met lekkere pizza. Op de terugweg een beetje regen en 's nachts nog meer. Naast mij stonden er ook die het plezant vonden om ganse nacht lawaai te maken.

In het station van Hamburg nog 2 Brusselaars tegegekomen die de Noordkaap probeerden te halen ma niet slaagden. Wel grappig eer je door hebt dat je uit hetzelfde land komt.


Adieu!


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.056s; Tpl: 0.015s; cc: 10; qc: 34; dbt: 0.0281s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb