Day 4: Wisques to Therouanne

France's flag
Europe » France
July 2nd 2022
Published: July 2nd 2022

Een makkelijke dag vandaag. Minder klimmetjes dan gisteren. We gingen in het begin een eindje omhoog en bleven daarna op hoogte. Het was een erg rustige dag. Meestal alleen ons tweetjes. Totale afstand 27.5km. We moesten 3km extra lopen om bij de camping te komen.

An easy walk through the fields today. Less uphill than yesterday. We went up at the start and then stayed up. It was a very quiet day today. Mostly just the two of us. Total distance 27.5km. We had to walk an extra 3km to get to the campground.

Windmolen / Wind TurbineWindmolen / Wind Turbine
Windmolen / Wind Turbine

We zien vrij veel van deze windmolens. Vandaag meer dan anders, omdat we op een hoogvlakte zaten. We see quite a few of these wind turbines. Today more so, I think because we were up on a plateau
Velden / FieldsVelden / Fields
Velden / Fields

Vandaag wandelden we veel door de velden via kleine weggetjes. Dit is een mooi voorbeeld van hoe dat er uit zag vandaag. Today we walked a lot through the fields on small country roads and tracks. This is a nice view on how it looked like
Camping at the lake / Kamperen bij het meer.Camping at the lake / Kamperen bij het meer.
Camping at the lake / Kamperen bij het meer.

The campground bends around one of the lakes of Les Lacs de Rebeques. De camping buigt rond de oevers van een van de meren van les Lacs de Rebeques

Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0353s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb