Pirkkalasta Nizzaan

France's flag
Europe » France » Provence-Alpes-Côte d'Azur » Nice
October 10th 2023
Published: December 6th 2023

Oli ostettu Pirkon kanssa suorat lennot Pirkkalasta Nizzaan. Lento oli lähdössä klo 17. Pidin jo koko päivän vapaata. Oli hyvin aikaa viimeistellä pakkaaminen. Pirkko haki minut autolla. Käytiin syömässä ABC:llä noutopöytä. Auto vietiin kaukaisimmalle ja halvimmalle parkkipaikalle. Pirkkalassa otettiin oluet. Minulla oli mukana kalavaaka. Pirkolla oli matkatavaraa yli 8 kg ja minulla alle, joten siirrettiin joitakin tavaroita matkalaukusta toiseen. Matkatavaroita ei kyllä punnittu sitten missään.

Lento lähti puoli tuntia myöhässä. Pirkon vieressä oli tyhjä paikka, joten menin sinne istumaan. Lento kesti yli kolme tuntia. Lentokentältä oli selkeä reitti ratikkapysäkille. Asunnolle löydettiin Google mapsin avulla. OIimme varanneet kahden huoneen asunnon rautatieaseman läheltä. Asunnon tuli luovuttamaan vietnamilainen, joka puhui sangen vähän englantia, no kännykän sovelluksella pystyi kääntämään kieltä. Jääkaapissa odotti iso vesipullo ja pöydällä pullo roseeta.

Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0347s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb