LA COURONNE


Advertisement
Published: December 30th 2014
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

AIX EN PROVENCE -LA COURONNE


Geo: 43.3333, 5.05

GUN 18 günlerden SALI

Kampımızı çok seviyorum.
Çoook tatlı bir meltem esiyor
Hava şurup gibi derler ya
O derece işte..
Bir Datça'lı olarak başka yerlerin havasına burun kıvırıyoruz
Yok öyle değil ....buraya söylenecek fazla söz yok
Koca koca çam ağaçları rüzgar estikçe tatlı tatlı sesler çıkarıyorlar ..
Herhalde sezon dışı gelmiş olduğumuz için, etrafta kalabalık yok
Az ötemizde ,kadın dırdırından kaçıp kampa sığınmış, buralı bir şoför var .
Sabahları aracına binip ekmek parası peşine düşüyor
Akşam üstü gelip tezgahını kuruyor
Bir de güzel yemek yapıyor ki...
Kokuları buraya kadar geliyor..
Her neyse, ortamın güzelliğinden ötürü ,keyfimiz tam yerine geldi.
İçkilerimiz açıldı…
Müziğimiz açıldı..
Etrafta kimsecikler yok..
Nevale kuruldu ve çok güzel bir akşam yemeği oldu.
Haddim olmayarak söylüyorum :
Kamp yaşamının size sunduğu bu zenginliği, Vallaha da Tallaha da 5 yıldızlı bir otelde almanız mümkün değil.
Benden söylemesi...
Öyle mum ışığında,açık havada, Akdeniz'e karşı bu yörenin en güzel ürünü
roze şarabınızı yudumlayacaksınız..kolay değil
Sızmadan az önce nasılsa toparlandım ve yattım..


Roze nin filmi burada :




Couronne'da Hava durumunu daha önce verdik ayrıca başınızı şişirmek istemiyorum ..

GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:100 KUMULATIF KM:3119

ORT HIZ:70

MAX HIZ:125

TOPLAM SAAT:2:00

SÜRÜŞ SAAT : 1:20

YAKIT :


Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0262s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb