LA TOUR FONDUE


Advertisement
Published: January 12th 2015
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

TOUR FONDUE-TOULON-PIERRE FEU DU VAR


Geo: 43.1199, 6.12858

GÜN 35 GÜNLERDEN CUMA:

Ana yola çıkınca, trafik yine adım adım haline geldi.
Bu Hyeres' e yaklaştıkça trafiğe bir salaklık çöküyor..
Aheste beste gidiyoruz..
Kimbilir ?
Belki hafta sonu oldu diye millet illa ki bir taraflara gidiyor ...
Artık orasını bilemiyorum...
Ayşeciğim kampta beni bekliyor ...
Keyfi yerinde ...dinlenmiş ...bakımlar yapmış..
Yağmur da yağmamış.
Akşam üstü, Cin-Tonik yapalım dedik ve bilahare sahilde peylediğimiz bir lokantaya gittik.
Denizin üzerinde vızır vızır işleyen ,kalabalık müşterisi olan bir lokanta...
Provansal midye'yi çok beğenmedim, fakat gerisi oldukça başarılı idi.
Rose şarabımız çok iyiydi..
Deniz kıyısı bir kampta kaldığınızda, yürüme mesafesinde, saygın bir lokanta çok yararlı oluyor ...
Keyifli bir gece geçirebiliyorsunuz ...
Yürüyerek kampımıza döndük.
Hava çok güzel şurup gibi...
Cin-Tonik e devam edelim dedik ve sonra yattık ...

Günün videosunu aşağıda emir ve görüşlerinize sunuyoruz...


GÜNÜN ÖZETİ

GÜN KM:94 KUMULATIF KM:5353

ORT HIZ:37


MAX HIZ:110

TOPLAM SAAT:8:40

SÜRÜŞ SAAT : 3:40

YAKIT : 1,27 E/L


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



Tot: 0.081s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 33; dbt: 0.0414s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb