Trabento diary

June 30th 2008
Published: June 30th 2008

23.Juni Mandag

Siden vi ikke hadde noen spesefik reise destinasjon, så hadde vi det heller ikke travelt med å komme oss avgårde... Ikke noen overaskelser der... Det ble en lang morgen med frokost, pisspreik og lok forran pcn... vi kom oss ikke ut døra før i 5 tia, og ja.. det er vell ganske seint.. men, men... vi hadde bestemt oss for å dra mot La Rochele, så vi peisa på oppover kysten... Vi tokk tilogmed et bad på veien oppover, Strebozz sit første for turen... Vi var framme utpå kvelden og brukte dermed litt tid på å lokalisere en internett cafe så vi kunne sjekke om noen ville ha os på soffan... men den gang ei... La Rochele er en veldig pen og gammal by, med massevis av historie, pene hus og tilogmed en film festival( som begynte uka etter vi dro selfølgelig )... osv, osv... men det er jo da også en ganske dyr by med massevis av "pyntelige" og "ordentlige" mennesker som ikke har lyst på 2 slabbedasker fra den kalde norden på sin soffa.... det var ihvertfall mitt inntrykk av byen da... er helt siker ikke sånn... men jeg har en tendens til å være ganske negativ til det motsatte er bevist... eller noe i den duren... men ja.. uansett... det ender med at vi loker rund i nærområde på måfå, etter et sted å sette opp teltet... og etter en times tid finer vi en parkerings plass 2 camping biler med en gress flekk bak noen busker... perfekt for oss vikinger... hehe.. vell.. bra nok da.... en lite begivenhetsrik dag alt i alt.. men ja.. destoflere loke videoer...

Tot: 0.066s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 45; dbt: 0.0395s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb