Trabento diary

Europe » France » Aquitaine » Bordeaux
June 25th 2008
Published: June 25th 2008

This content requires Flash
Download the free Flash Player now!
 Video Playlist:

1: Saint-Emillion 19 secs
2: turister.. 33 secs
22.Juni Søndag
Jeg trenger vell egentlig ikke å si at vi sov lenge... men gjør det likevell... ble en lang morgen og vi tassa rundt på tomtatil Dennis og Pam... Pam var på jobb, så Dennis var hjemme og passa på barna ( Oss )... Vi prata eller stuttra, alt etter som, om alt mulig... super kul fyr... spiste frokost utpå dagen og Andrebot rakk tilogmed og fikse PC'n dems.. alt var fint og flott og rolig... og ja... sola sto akkurat der den hadde stått på samma tid dagen i forvegen... midt på himelen.. uten en sky i neærheten.. mmmm... digg.. Vi ble anbefalt å dra ut til noe som het Saint-Emillion, som vist nok skulle være der de produsere den beste vinen i værden... så det så... imponert nå... hehe.. vell.. vi dro ditt ihvertfall.. og ja... loka rundt i et par timer og så på folk som drakk vin... assa... jeg og strebozz er vell ikke akkurat kjent som vin elskere... eller kjennere for den saks skyld... så vi fant ut at det er best at vi overlater det til dem som har peil.. pluss at det kosta rundt 15 euro for et glass.. enough said... etter det dro vi tilbake til Pam og Dennis og spiste middag, snakka og kosa oss.. jeg ødla en stol, in the spirit of vuk, men de forsikkret meg om at den var veldig gammal... så de regna med at den ikke hadde mange leve år igjenn.. men .. ja.. alikavell.. litt vin og manzana senere gikk vi alle og la oss... var en slækk dag.. men det trengs jo også.. elller hva..???

Tot: 0.081s; Tpl: 0.016s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0496s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb