Trabento diary


Advertisement
France's flag
Europe » France » Aquitaine » Bordeaux
June 23rd 2008
Published: June 23rd 2008
Edit Blog Post

Jeg rekker ikke og jeg gidder ikke å skrive alt som skjer, dagene blåser jo unna... og ja.. det skjer jo litt av vært.. må bli bedre på å være selektiv... aye.. så det er vell egentlig mere en notis til meg selv en noen andre.. men vis jeg skjønte det riktig så har jeg greid og sette opp reise ruta vår så langt ihvertfall..

http://www.travelblog.org/gmaps/map_7pt.html

når det gjelder bilder og små snutter, så har jeg fortsatt ikke skjønt hvordan jeg for uploada dem til denna sia... but take it easy everyone, it will be here in time...

😊

Advertisement



Tot: 0.097s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 43; dbt: 0.0761s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb