Zalig die douche!


Advertisement
Finland's flag
Europe » Finland
July 1st 2010
Published: July 5th 2010
Edit Blog Post

Met het brevet boskakker verlaat ik men idyllisch wildkampeerplekje aan het meer. Via een rustige baan kom ik in Ruovesi waar ik de inkopen voor de dag doe. Ik neem voldoende water mee omdat ik vanavond ook op een wildkampeerplek gok. Nu volgt er een wat drukkere baan maar het verkeer is te doen. Het heeft wat weg van een rollercoaster, op en neer, zo blijft het gaan. Ik merk precies ook wat speling op het voorwiel maar weet het niet goed. Onderweg kom ik nog echte campings tegen maar het is echter nog veel te vroeg om te stoppen. Na Virrut wisselt de hoofdbaan af met rustigere wegen. Voor Ähtäri ga ik een stuk onverhard waar ik dacht te wildkamperen. Ik vind echter geen geschikt plekje en kom al snel terug op de baan. Na wat research naar jeugdherbergen en campings, ontdek ik een camping vlakbij. Deze zit ook in TomTom dus navigeer er naartoe. Daar aangekomen verschiet ik van de prijs: maar 10€. Dat is dezelfde prijs als Duitsland ongeveer. De reden wordt al snel duidelijk, er zijn weer voldoende muggen. De warme douche doet deugd na het meer van gisteren. In een keuken met elektrische vuurtjes en tafels laat ik men avondmaal lekker smaken. Dan trek ik nog even naar de receptie om via Skype men vader een gelukkige verjaardag te wensen. Ik heb ook bevestiging gekregen voor een slaapplek in Oulu. En in NL is er iemand die met reservestukken wil opsturen voor men voorwiel, zo gauw ik een ontvangstadres heb. Ik mailde de jeugdherberg van Inari of het pakje bij hen welkom was.

Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0309s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb