Se on menoa ny...

Europe » Finland » Uusimaa » Helsinki
January 1st 2008
Published: January 1st 2008

Sen kauan odotetun maastapoistumisen aika ois nyt sitten melkein koittanu.
Jatkuva vesi- ja räntäsade on alkanu ottaa sen verran nuppiin, jotta päätimme Susun kanssa paeta Aasian lämpöön.
Tarkoitus olisi lähteä torstaina 3.1.2007 aamulla klo 8 Helsinki-Vantaalta, ja lentää Munchenin ja Abu Dhabin kautta Bangkokiin. Siellä ois tarkotus chillailla viikon verran Jonssonin, Sternin ja Nellin kanssa.
Siitä etenemme Thaimaan läpi Malesian kautta Indonesiaan ja tähän routeen olemme varanneet 4,5 kuukautta tehokasta peliaikaa. Kotiinpaluun olisi siis tarkoitus sijoittua torstaille 15.5.2007.
Matkan suurin tarkoitus on rentoutua ja irtautua siitä niin kuumottavasta arjesta, mutta myös erilaisten aktiviteettien harrastaminen tulee olemaan iso osa matkaamme.
Reissua on tullu suunniteltua semmonen kolmisen kuukautta ja uskoaksemme kaiken pitäisi olla nyt pakkaamista vaille valmista. Matkan ikuistamiseksi otamme mukaan digikameran ja videokameran, jolla kuvaamme kaikkien aikojen menestyneimmän matkadokumenttisarjan, joka tulee maailmanlaajuiseen levitykseen palattuamme. Tätä blogia tulemme päivittämään mahdollisuuksien mukaan pari, kolme kertaa viikossa, riipuen nettikahviloiden saatavuudesta.
Joten ei muuta kuin tämä sivusto aloitussivuksi ja antoisia lukuhetkiä blogimme seurassa!
Lähettäkää ihmeessä private messageja ja pitäkää meiät tietosina Suomen tapahtumista (kuinka paljon sataa ja tuulee matkalla sinne töihin jne...)!
Palatkaamme siis asiaan Bangkokin helteessä!

-jonne

5th January 2008

Te olette urpoja!
Ei me sillee niinku yhtään olla kateellisia... Hauskaa reissua siitä huolimatta ja ehjänä takasin ja ilman partaa, molemmat! -jere
9th January 2008

Ei kai siinä..
Aika tyhjentävä kuva- galleriahan toi on jo tähän mennessä. Muista vaan et MIEHENÄ TAKAS!!!
21st March 2008

Terkkuja Turusta
Hei! Laittakaahan jotain erikoista, jotta pääsette tv kuvaan seuraamme tarkasti ensimmäistä kurvia. Siinähän Räikkönen karkaa muilta eikä suinkaan aja ulos. t. masa joo. ollaan seurattu matkaanne ja täytyy tässä vihdoinkin omat kommentitkin lähettää. teillä tuntuu olevan tosi kivat kokemukset kaikin puolin. hyvää jatkoa lomallenne ja oikein hyvää pääsiäistä. tänne tuli talvi kun jo kevääseen valmistauduttiin. lunta ja yöpakkasia n. 10 astetta. ei kovin mieltä ilahduttavaa mutta iloisia puolestanne. t. heli täti

Tot: 0.106s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 55; dbt: 0.086s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb