Motorhome reis naar Lapland - dag 11

June 8th 2014
Published: November 6th 2016

0608 Zondag – Tampere

De morgen na de dikke hagelbollen op het Heyselstadion. Straf van hier boven. De match trok op niets.

Toch ongerust na eerste morgenberichten van enorme hagelschade en aanspraak op rampenfondsen. Onze streek blijkbaar zeer getroffen.

Het overblijvend thuisfront dan maar ingeschakeld voor expertise ter plaatse.

Deze keer ontsprongen wij de dans. Kan ook eens meevallen. Na de verlossende berichten zijn we dan vertrokken voor een fietstraject rond het meer.

Wij dachten, rond een meer dat is vooral 'plat', en de paadjes zullen wel aangegeven zijn, zoals bij ons de knooppunten- en ruitjessignalisaties.

Allemaal mis. Stevige hellingen en wegwijzers waar we niets aan hadden.

Dus op tijd rechtsomkeer en daar waren die hellingen terug. Ik hoop dat mijn zolen niet te veel afgesleten zijn.

De finnen genoten massaal van het prachtige zomerweer. Textiel totaal overbodig voor sommigen.

Tot: 0.41s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.1934s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb