Laukussa leipää ja piimää vaan

Finland's flag
Europe » Finland » Pirkanmaa » Tampere
December 4th 2008
Published: December 6th 2008

Ja hyttysverkko, pullea matka-apteekki, aurinkovoiteet, makuupussi, uimapuku, vaatteita, kenkiä, about tsiljoona kiloa kosmetiikkaa (ei sentään meikkejä), lukkoja, kamera...Vasta nyt alkaa realisoitua se tosiasia, että reilun kuuden tunnin päästä lähdetään matkaan! Ja nyt alkoi jännitys. Kaiken pitäisi olla hankittu, tehty, suunniteltu mitä vain ikinä täältä käsin voidaan tehdä. Lento lähtee aamulla kuudelta, poiketaan Amsterdamissa ja sieltä jatketaan Tansaniaan, Dar es Salaamiin, missä meidän pitäisi olla huomenna iltayhdentoista paikkeilla. Olemme varanneet huoneen lentokentän läheisestä guesthousesta, mutta muuten varauksia ei ole tehty eikä tarkkoja suunnitelmiakaan. Pääpiirteissään aiomme kuitenkin käydä safarilla, ehkä isojen järvien rannalla "mökkeilemässä" ja lopuksi viettää aurinkolomaa Sansibarin saarella. Lähdemme Tampereelta tänä yönä yhden bussilla ja hurautamme suoraan kentälle. Yritän kirjoittaa mahdollisimman usein kuulumisia, tai ainakin silloin kun on jotain aihetta kirjoittaa. Toivottavasti Suomeen tulee valkoinen joulu. Me tulemme sitten ensi vuonna katsomaan tuliko!

Ja sitten lähdetään!

Tot: 0.106s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 58; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb