Op weg naar IJsland

Denmark's flag
Europe » Denmark
June 2nd 2019
Published: June 7th 2019

Een hele dag op de boot doorbrengen op weg naar Torshavn op de Faroer eilanden maakt niet bepaald cruiseminded. We passeren net de Shetland eilanden. Zijn niet te zien. Te mistig en regenachtig. ’s Ochtends een film gezien over de Faroer. Valt niet tegen. Het weer is winderig. Op het bovendek waai je uit je hemd. Bij het nemen van een stap krijg je steeds een zetje mee. Toch valt de schommeling mee. De Champion’s League finale hebben we trouwens niet gezien. Wel de hele dag Roland Garros en wielrennen. Toch nog een cadeautje op onze trouwdag van Onnie en Hans. Heel lief. We hebben ze uitgenodigd voor een maaltijd in het restaurant. Heel lekker. Menu: smoked faroese salmon, braised lamb shank en rhubarb sorbet cheesecake. bereid door een deense kok, duitse bediening en nederlanders die het opeten. Weggespoeld met een Tempranillo, Mio de M.O. Het huidige europa. Tafeltje aan het raam met uitzicht over de zee. Heerlijk gegeten en een leuke dag gehad.

Tot: 0.245s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 50; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb