appetizer

Europe » Denmark » Region Syddanmark » Odense
September 8th 2009
Published: September 8th 2009

Kære familie og venner,

Nu har vi lagt et kort ud, så I kan følge lidt med i, hvor vi egentlig skal hen.

Vi starter den 17. september med flyve fra Kbh over London og Miami til Lima i Peru. Herfra begynder en 14 dages gruppetur igennem Peru, hvor vi kommer til at se en masse gamle indianer ruiner fra det gamle Inka-rige. Vi skal fx se Nazca linierne og på en 4 dags vandre tur til Machu Picchu.

Herefter tager vi et 14 dages sprogkursus i byen Cuzco, hvor vi skal bo hos en lokal familie.

Herfra går turen videre til Ecuador, hvor vi regner med at skulle bade i varme kilder og på en tur ud i Amazonas.

Derefter forlader vi Sydamerika for at flyve lidt nord på til landet med tortillas, tacos, enchiladas, bolillo og mange andre lækre sager... nemlig Mexico. Her skal vi gå i Maya- og Azteker-indianernes fodspor. Vi skal på en rundtur, der fører fra den centrale del af Mexico ned til sandstand mod syd, ind i landet igen gennem canyons og forbi vandfald, øst over til Guatamala med aktive vulkaner, nord på til ferieparadiset Belize og op lags østkysten ind i Mexico igen inden vi vender snuden hjem midt i december.

Tot: 0.133s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 52; dbt: 0.0392s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb