Dagene inden jeg skal rejse


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Syddanmark » Assens
September 18th 2011
Published: September 18th 2011
Edit Blog Post

Det er nu så tæt på at jeg skal af sted, at jeg er begyndt at pakke og blive lettere nervøs. Men nervøsiteten gør mig ingen ting, jeg har nærmest manglet den her på det sidste. Men nu hjælper den mig med at huske det hele og dobbelttjekke.
Der er blevet hilst på de fleste venner og familien har også nået at sige farvel, så jeg føler mig helt klar.
Lad mig nu komme afsted!


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



9th November 2011

Hej Jacob!
Vi er meget glade for at følge med på jeres spændende tur ,du er virkelig god til at fortælle hvad i oplever hold op hvor i ser og oplever meget.Håber du er blevet helt frisk igen.Farfar havde en god fødselsdag med 25 mænd til GULE ÆRTER ,det vkender du vel ikke?Men de var ved at spise os ud af huset der var absolut intet levnt.Farfar var glad for din hisen.Vi kunne godt bruge lidt af den sol og varme i har her er meget gråt og mørkt.I næste uge tager vi nogle dage til Sverige farfar skal lidt på jagt og ellers skal vi bare hygge med vores venner.Hils Camilla og hav en fortsat god rejse vi ser frem til næste rejsebeskrivelse. Knus fra farfar og farmor.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 31; dbt: 0.0589s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb