Sne i dag - stranden på torsdag. Kan vores hjerner følge med?

Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Sjælland
December 9th 2012
Published: December 9th 2012

Dagen går på hæld og vi er TRÆTTE! En dejlig weekend er ved at tage sin ende. Julefrokost med spejderne og julehygge hos vores søde nabo Ruth.

Vi har pillet julepynt ned i dag da jeg personligt ikke magter at komme hjem til jul den 14. januar!!! Det virkede bare helt forkert, men Freja hun sagde ikke et kvæk da jeg bad hende om det. Fuldstændig robotagtigt gik hun bare i gang. Hun er på vej til Australien rent mentalt og har vist været på vej i nogle måneder.

Sneen daler ned og vi ELSKER jo sne, så det er en smule ambivalent at skulle tage afsked med dette paradis af hvidt pudder. Hmmm.... men Morten er overbevist om at der nok skal være lidt tilbage i skyerne når vi vender hjem.

Hvorom alting er så talte jeg med Rhina i dag over Skype og det gav lige et par sommerfugle i maven. Hun sad i strandtøj og jeg sad i uldsweather. Hos hende var der 27 grader - og hos os snestorm! Det satte virkelig tingene i perspektiv.

Vi har pakket i dag og til vores store glæde fundet ud af at vi må have 30 kilo med pr. mand. Pludselig var det meget sjovere at pakke og vi skulle ikke pladsoptimere som hvis det bare havde været 20 kilo. Tænk, vi kan have pigernes + mit (Carinas) tøj i samme kufftert. Den var ikke gået med vintertøj!

Vi nåede da også at få lavet en skøn snemand i dag og vi fik kælket og hvem ved, måske når vi et smut på ski i morgen i Ådalen og tirsdag er da også en mulighed :o)

Morten har sin første rigrtige feriedag i morgen. Uh, hvor han nyder det allerede!!!!!

På kælkebakken kl. 18 På kælkebakken kl. 18
På kælkebakken kl. 18

Vi gik på kælkebakken kl. 18 med Caroline fra vejen. Herligt tidspunkt. Vi var helt alene. Sneen lyste den mørke aften op.

11th December 2012

Hvor jeg glaeder mig til turen, te he

Tot: 0.068s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0382s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb