Vores foerste dag down-under

Oceania » Australia » Western Australia » Bunbury
December 14th 2012
Published: December 14th 2012

Saa er vi naaet frem til Bunbury paa Australiens vestkyst. Flyveturen gik godt. Vi floej med Emirates og det kan kun varmt anbefales. Helt fantastik service og paa den laengste flyvning var vi saa heldige, at der ikke var fyldt op og begge pigerne kunne derfor ligge godt. Freja paa gulvet og Ida paa to saeder. Der var Ipad med film, spil, tv og radio i lange baner ved hvert saede. Noget vi alle fire noed godt af.

Vi landede i gaar kl. ca. 17:30 i Perth. Rhina og Neil tog imod os og taarerne fik frit loeb. Herligt! Bilen blev hentet og vi var lykkelige for, at Neil koerte. Det havde ikke vaeret forsvarligt at koere i den forkerte side af vejen saa sent med saa meget jetlag.

Jetlag har vi stadig og heldigvis saa maa vi snart godt gaa i seng. Vi har forsoegt at holde os koerende til sent i dag for ikke igen at vaagne midt om natten. Jeg laa fra kl 3 i nat til kl. 6 imorges og laeste Familie Journalen mens resten af huset sov!!!!! Jeg maa vaere faldet i soevn igen for blev vaekket af Rhina kl. 8 med kaffe paa sengen :-)

Vejret har vaeret passende varmt. Op til 24-25 grader i dag og ganske koeligt om aftenen. Jeg har da siddet ude med uldsokker paa her til aften paa terrassen hvor vi fik dejlig aftensmad.

I dag har Morten og jeg vaeret til massage og noej hvor var det bare rart at faa 1 12 time helt alene uden at skulle tage hensyn til andre. Derefter koerte vi til Rotary Tower for at se Bunbury fra oven. Her bor ca. 28.000 og selvom byen er spredt bredt ud fordi her jo er saa meget plads saa er det en forholdsvis lille, men hyggelig by. Der er ikke saa meget trafik og derfor en god chance for, at vi snart faar vovet os ud paa vejene i udlejningsbilen. Efter udsigtstaarnet koerte vi til et lille center som paa mange maader mindede om flere af de centre vi ofte kom i da vi boede i Canada. I det hele taget faar vi mange flashbacks til Vancouver.

Vi har endnu ikke taget saa mange billeder, men lidt skal I dage have at kigge paa.

Ida tissede igennem bleen Ida tissede igennem bleen
Ida tissede igennem bleen

1 time inde i forste flyvetur gik det op for mig, at Ida da vist skulle skiftes..... Hun havde desvaerre faaet bleen omvendt paa om morgenen og havde samtidig drukket en del.... Hurra for ekstra toej og taepper udleveret som man kan sidde paa!
Rotary tower viewRotary tower view
Rotary tower view

Neil og Rhina i taarnet hvorfra man kan se hele Bunbury
Familien samletFamilien samlet
Familien samlet

Ida som altid med tungen ud af munden
Ida gaaet omkuldIda gaaet omkuld
Ida gaaet omkuld

Rhina i baggrunden overtager det der med at raekke tunge naar Ida er slaaet ud af jetlag...

Tot: 0.081s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 49; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb