12 dage tilbage - vi sover på flyveren!


Advertisement
Denmark's flag
Europe » Denmark » Region Sjælland
November 29th 2012
Published: November 29th 2012
Edit Blog Post

Hold da op hvor det går hurtigt nu. Vi er i fuld sving med at planlægge Idas fødselsdag og samtidig skal Freja til alle mulige arrangementer med skolen, veninder og spejder og derudover skal hun passe sin skole og badminton. Ida hun forsvinder vist lidt i alt det her.... men heldigvis så er det HENDES dag på søndag - også selvom der vil blive åbnet julegaver. I dag har jeg lavet et stort skema over den næste 12 dage i håbet om at vi ikke glemmer noget inden afrejse. Jeg har hele tiden på fornemmelsen at jeg har glemt noget.

Glæder mig til at sidde i flyveren, lukke øjnene og sige et højlydt: "Aaaahhhhhhhhhh!". Jeg satser på, at der kører yoga på en af radiokanalerne. Det gør der nogle gange på de lange flyvninger. Der er desuden indkøbt små gaver til pigerne som de kan få undervejs når tålmodigheden på alle fronter er ved at slippe op.

Nå, jeg må videre - der skal støvsuges. Vi får nemlig gæster på søndag.


Additional photos below
Photos: 2, Displayed: 2


Advertisement



Tot: 0.069s; Tpl: 0.009s; cc: 8; qc: 49; dbt: 0.0388s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb