dag 2: cheap shopping!


Advertisement
Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Liberec
August 4th 2010
Published: August 4th 2010
Edit Blog Post

om te beginnen zijn we vanmorgen opgestaan (vrij logisch allemaal) en zijn we gaan ontbijten.
de bedden vind ik zelf niet heel optimaal, want ik werd vanmorge getrakteerd met wa rugpijntjes.
het ontbijt is hier zeer lekker! pannenkoekjes, broodjes enzo van die dinge.

tandjes gepoetst, konden we vertrekken naar liberec om daar het stadje te gaan verkennen.
de auto geparkeerd in een soort van shopping center, zijn we dat eerst gaan verkennen.
wat ons opviel was dat de prijzen (hoewel het eerst heel duur lijkt) enorm laag zijn tegenover die in België!
het spreekt dus natuurlijk voor zich dat we ons vandaag goed hebben uitgeleefd met winkelen.

de winkeltjes bleven maar komen en de prijzen bleven even goedkoop, dus:
ik (Rick moest je het nog niet doorhebben) ben dus een T-shirt, een hemdje, een paar schoenen, een korte broek, een CD en 9 paar sokken (mama was voor mij vergeten sokken mee te nemen!) rijker.
Robin heeft zichzelf getrakteerd op de schoenen die hij al heel lang zocht.

teruggekomen op de muziek van de nieuwe CD (motley crue in hun jonge jaren), was het even chillen op de kamer, of voor Robin en papa het zwembad en de sauna.

etekestijd!
over het eten valt hier niet te klagen, dus ga ik daar ook ni verder over lullen
(kleine anekdote over het eten: er waren bij het buffet volgens mijn moeder, gigantische druiven! die achteraf toch wel pruimen bleken te zijn zeker! ach jah, de oudjes hun ogen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn hé!)

avond!
ik zit meneige hier maar weer uit te sloven om onze avonturen aan de mensheid te laten zien, terwijl Robin en papa zijn gaan biljarten.
het zal voor mij niet te laat worden, want ik ben daarnet al ingedommeld terwijl Robin 'familie guy' int duits aant volgen was (zo leek het of hij was aan het leren).
dus nu ga ik nog knoeien met de foto's om daarna lekker in mijn harde bedje te kruipen!


voila! stay tuned for tomorrows next episode 😉


greetz Rick!


Additional photos below
Photos: 16, Displayed: 16


Advertisement



4th August 2010

schn zr schn fts
k wl dr k wl wnkln

Tot: 0.245s; Tpl: 0.012s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.076s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb