dag 3: 36614 stappen! (da vonnek de moeite voor den titel)

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 5th 2010
Published: August 5th 2010

helemaal volgegeten van het eten van het lekkere avondbuffet, begin ik aan onze 3e blog!

een lange blog zal het niet worden, want we hebben niet zo veel gedaan vandaag (zo gaat het toch lijken als je het leest!)

36644, dat is het aantal stappen dat we vandaag gezet hebben (om een idee te geven, je moet er 10000 per dag zetten voor een goede dagelijkse lichaamsactiviteit)

dit is het resultaat van om vanaf ongeveer 10:20 tot 17:00 te wandelen. en dat zonder ECHT te stoppen.
allereerst moesten we een kaart hebben van het gebied, dus op naar het centrum van Harrachov!

vervolgens op weg naar een waterval (na eerst een beetje verloren gelopen te hebben natuurlijk! want zo gaat dat hier bij de familie De Vree - Van Hees!)
toen ik de kaart in mijn handen had, bracht ons dat dus eindelijk op de juiste weg.
de waterval was vochtig en destructief, maar ook een mooie plek voor foto's (ondanks alle roepende kleinere kindjes)
toen we Robin dus eindelijk hadden stilgekregen, konden we deze mooie plek inwisselen voor de volgende kilometers die we gingen afleggen.

dat was wel heel mooi, we wandelden de hele tijd langs de rivier.
Robin wou maar de hele tijd langs de kant gaan 'chillen' omdat hij een 'schoon plaatske' zag, maar wij wisten wel beter 😉

dan, rechtsomkeer en langs de andere kant van de rivier (maar dat was iets verder ervandaan) terug richting Harrachov.

daar aangekomen zijn we iets gaan eten (lees: snoepen) en gaan drinken en stonden we weer versteld van die toch wel zéééér democratische prijzen!

ons vieruurtje binnen, zagen we een winkeltje waar ze pruiken verkochten.
(diegene die ons goed kennen, denken nu al van 'oh nee!')
en diegene zitten natuurlijk ook zeer juist!
geen verdere commentaar nodig als je de foto's bekijkt 😉

terug naar het hotel, eten, blog schrijven en *geeuw* slapen na zo een actief dagje!

stay tuned for tomorrow's next episode!

tsjouw! groet Rick!

6th August 2010

comments
hehe zalige foto!!! :p grtjs x
6th August 2010

sjwonne kgriete !
Wij zijn allemaal heel blij dat ooze rik en ooze robin allebei een farm tjechisch lief emme gevonne.( laatste foto).

Tot: 0.045s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 29; dbt: 0.0272s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb