op de 7sten dag ging God ...

Czech Republic's flag
Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 9th 2010
Published: August 9th 2010

... nor Pragovsky Skaly en Carine, de Robin, de Rick en onze Werner mochten mee!

Protsky Gatsky lag tussen Bylski Linkski en Bylski Regstky, in t verlengde van de Langsjte Bjenstje en onder de Borstsky van Carine.

En nu serieus : het betrof een rotsengebied dat vroeger onder de zeespiegel lag en door een grote Protsky naar boven gekomen is. Enfin, volgens Carinsky is de zee uitgedroogd geweest geworden, maar ja ... vrouwen en techniek, ge kent dat hé.

In ieder geval, onze Rick had zijnen "hum" teruggevonden en we zullen het geweten hemme; onze privé-DJ "verwende" (zullen we maar zeggen) ons met een Skala van songs, gaande van Hard Rick, over soft songs naar Eddy Wally en de fikskes. We kennen nu allemaal den tekst van "ik zit in mijn vliegmasjien", dat we 3 keer gehoord hebben, waarbij het gezang ... euh ... keelgeluid van Ricksky & Robinsky Eddy Wally ruimschoots overschreedt.

Een schoon wandeling al bij al, daar in Pragov, kijk maar naar de fotokes. Een wandeling zoals Carine ze zich had voorgesteld zei ze, toen ze de reis boekte.

nvdp : ze kan zeggen wa ze wild ... wilt ... wildt, ik denk spontaan aan Lodge Loch Lomond bij die woorden.

En de mannekes zijn gaan slapen nu sé (tis 9 uur, tijd voor klein mannen), we hemme hunne pizjmaski aangedaan, w hemme ze gewasse, nog een verhaaltje voorgelezen, hunnen tutter van anijs voorzien en daarop sabbelen ze nu stillekes in slaap. Alleh, ze mochten nog effekes Pokemon spelen.

Tut Morgsjky!

PS en ah ja ... Carinsky Wnklsjetsce in de gauwte nog ne supermart binnegespronge veur .... da zult ge bij terugkomst wel zien!!!!
(ze kwam trouwes 12 Kroon tekort, we waren met zn drie in den auto kurieus naar hoe ze dat heeft uitgelegd gekregen)

10th August 2010

gene regen!
Schone natuur maar we missen de regen op de foto's,jullie niet??????
10th August 2010

ni echt ni!
we waren blij met de zon die we vandaag (gisteren eigenlijk) zagen, dus ni zagen e moemoeke! vandaag (vandaag vandaag) was het weer wel heel goed! geen druppeltje gezien! maar dat is voor in den blog van straks! (die de geweldige Rick De Vree trug zal schrijven om al het geknoei van de vorige 3 of 4 te compenseren)

Tot: 0.046s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0266s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb