KASAR

July 2nd 2014
Published: February 22nd 2016

DUBROVNIK-ZATON VELIKI

GÜN 63 GÜNLERDEN ÇARŞAMBA :

Güzel bir sabah…dün gece neler yaşadığımı bir Allah biliyor bir de ben ..

Lütfen Tarkan'la karıştırmayınız gerçekten çok kötü oldum ve istiridye zehirlenmesinin tüm belirtilerini yaşadım ..

Hikaye aslında çok daha uzun ama "bunu da başka bir zaman anlatırım"..

Ayşe uyandığında, kısa bir açıklama yaptım fazla telaşlandırmama adına hiçbir ayrıntıya girmedim ..

Biraz toparlanayım diye denize gittim ..

Soğuk su çok iyi geldi..

Öğleden sonra moral olsun diye, buranın en iyi lokantalarından birine gitmeye karar verdik .

Gideceğimiz yerin adı Zaton Veliki…tam anlamıyla bir dünya cenneti ..

Bu cennete giden yol biraz virajlı olduğu için Ayşe'yi gece götürmek mümkün değil ..

Burada KASAR adlı lokantada, dünyanın en iyi ahtapot ızgarasının yapıldığına dair mütevazi bir söylem var..

Allahı var herif haklı galiba ..şimdiye kadar yediğim en güzel ahtapot ızgara ..

Bir anda Kasar listelerde yükselerek tüm Yunanlı kardeşlerimi sollayıp listenin başına yerleşti..

Resimlik bir şey… iyi ki bu kararı alıp buraya gelmişiz..

Yemekten sonra, yerimize döndük ..güzel yemeğin etkisiyle olacak biraz uyukladık..

Gün dönerken, plaja gitmeğe karar verdik..bir güneş batışına tanık olduk ..

Plajın tüm taşları önce pembeye boyandı..

Plajdan köprü manzarası müthiş görünüyor ..

Parliement mavisi rengine dek bekledik sonra Solitudo yakınlarındaki lokantaya yollandık..

Yemeğimiz orta çaplı idi..

Öğlen ki festivalden sonra bu yediklerimiz gerçekten vasattı..

Döndükten sonra biraz daha oyalanıp yattık…

Dubrovnik'i toparlayalım:

1-Çok turistik ve giderek çok ruhsuz olmuş.

2-İstiridye yerken bir kez daha düşüneceğiz.

3-Solitudo kamping uçmuş her halde buraya son gelişim.

Her gün,günün karelerini toplayarak video haline getirdim ve kolaylık olsun diye You tube'a koydum ...ilgileniyorsanız aşağıdaki linki tıklamanız yeterli:

1-ZATON VELIKI KLİPİ

Tot: 0.129s; Tpl: 0.023s; cc: 12; qc: 30; dbt: 0.0374s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb