278.den - karlovac


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Central Croatia » Karlovac
November 2nd 2018
Published: November 4th 2018
Edit Blog Post

Rano vonku mesto ponorene do hmly.

Vybehnutie do gradskej pekarne, tu kupene 2syrove bureky. Veru syr mi riadne chybal.

To zjedene na ubytku a tam lezanie az do 10.45.

Check out je o 11.00.

Batoh nechani na recepcii, vraj ziadny problem ho vyzdvihnut navecer.

Hadam mi niekto otvori, bo na recepcii su neni nonstop.

Mini pokec este s danom, ten pracoval v okoli zahrebu a pomali sa tula po svete.

Smer hrad v casti dubovec.

Fajn jesenna prechadzka popri rieke.

Najskor som zle odbocil a vynoril sa pri cintorine v dubovaci.

Hroby posiate kvetmi. Dobre do vyzeralo, uz len sviecky chybali.

Nazad uz na spravnu cestu, ktora vedie k Katolícky kostol Crkva Majke Božje Snježne.

Predomnou schody pokryte popadanimi zlto hnedo zelenymi listami.

Este keby bolo slnko bolo by to idealne.

Kostol ako kazdy iny, nic specialne.

Od neho vedie cesticka k hradu.

Jesenny lesik, pekne to tu je.

Hrad malicky ale zvonka pekny, dnu na nadvori nesmie chybat kaviarnicka.

Kusok od hradu miestecko s vyhladom (nic extra) ale dobry relax.

Cestou nazad zacalo poprchat tak parkujem do klasickeho dedinskeho senku pivnica dovi.

Vonku sedenie pod plachtou, velka vlajka chorvatska, a mala dinama zahreb.

Dnu za vycapom tiez par veci okolo dinama. Tak tu radsej ciapku seredani vytahovat nebudem.

Dnu vsetko stary stangasti. Popijali kavu, pivo a rakiju.

Ja som dal capaka, dobry obed.

Po prsacke smer mesto.

Zastavka na malej poste a kupa suveniru, znamka.

Odtial vynutena stopka v pekne vyzerajucej restike pri vode kvaka restaurant.

Najskor som chcel dat len kapucino so zakuskom ale v menu som uvidel raznici.

No to bolo uplne slabe a chut nic moc. Prakticky len kuracina na spajdle a trocha zemiakov. Moje prve sklamanie z jedla v chorvatsku.

Vonku slaby dazd, ktory neskor zhustol. Tak cakanie pol hodinu pod mostom nech to prejde. Nepreslo. Tak rychlo presun k dalsiemu mostu.

Pri nom aj zel.most, kde akurat isiel nakladny vlak. Ako to zvacsa byva ten dobre dlhy, tak som si na dazdi hodnu chvili postal.

Nabehnutie do obchodneho domu karlovcanka.

Tu rozne obchodiky, sedenie na lavicke a sledovanie ludi.

Jedny soplaci zablokovali eskalator. Stupili na tlacitko stop, takze ten prestal fungovat. Asi po 10.min to sbskar odblokoval.

Uz by bolo nacase sa ostrihat ale vydrzim ten mesiac uz domov.

Cul aj lutujem, ze som cs v karlovaci nezrusil. Som mohol pekne vegetit na hosteli. Cul musim cakat este 4hod kym pride domov.

Keby bolo vonku fajn pocasie neni problem ale ked prsi a nepremokova bunda uz neni moc nepremokova zadna vyhra. Prsiplast som nechal na ubytku.

V slabom dazdi presun pod velky altanok do parku za hostelom.

Tu zhavim freewifi.

Cs mi dava radu nad zlato, mam ist do dakeho pekneho baru ale zadne odporucanie nedava.

Tak v dazdi rychlo presun cez male namesticko do podniku buksa.

Dobry nazov to malo a aj to velmi stylovo vyzeralo dnu.

Ked som vsak neskor povedal cs kde som bol, tak s pohrdavostou povedala, samozrejme tam chodi kazdy. Pica mala mi teda odporucit nieco ine.

Nuz ale pre mna to bol fajn podnik, nastastie moc ludi dnu nebolo (myslim fajciaci) tak pohoda.

Dal som tri piva, ktore mi nosil dado 😊

Za mna mozem odporucit tento podnik. Prijemne prostredie, dobra rockova muzika.

Zacal ma trapit hlad a hodina uz dost pokrocila.

Idem do overeneho hamham fastfoodu. Davam klobasu. Ta velmi velka ale chutovo nic moc. Nebola vobec pikantna.

Napraskany na ubytko.

Nastastie majitelka tu bola.

Este odomna pytala pas, bo pri check ine na to zabudla. Tu idu podla pravidiel, nie ako v rijeke.

Vonku uz neprsalo.

Prichadzam na sidlisko na urcenu adresu. Na zvonceku vsak ziadne meno co by pasovalo na cs.

Kurva, zas musim zhavit mobilne data.

Tento mesiac odhadujem ucet hadam aj na 3€, v azii som to mal zhruba mesacne 0.35€, ked som raz do mesiaca poslal smsku.

Prichadza cs aj s malym psom. Ten spravy asi 5m vybeh a je vyvenceny.

Na byte (izba, kuchyna, obyvacka) je este jedna osoba. Kolegyna cs.

Prakticky sa zvacsa bavim len s nou, cs stale pobehuje.

Dostavam najest. Po klobase som cestoviny ledvaj do seba natlacil.

Cs mi oznamuje, ze dnes maju posedenie z roboty tak sa k nim mozem pridat.

Autom ideme do baru promenada (hned pri mojom hosteli). Pesi by sa to dalo zmaknut za 15min. Ale cs (tucko) je leniva.

Tu cely mini bar cs aj kamosku pozna (relativne male mesto).

Zoznamenie sa s kolegovcami. Vsetci pracuju s mladymi ludmi zo slabsich pomerov.

No a cul zacina nuda, bo najskor sa bavia len medzi sebu (chorvatsky), potom setci cucia do mobilov.

Neskor prinasa cs karty, tak reku zabava. No vravi, ze hra je zlozita pre mna, tak teda totalne jak keby som tam ani nebol. Nakonec karty nehraju ale hraju pomocou mobilu hru hadaj na co myslim.

Fakt nechapem naco mi cs ponukla ubytko ked uz ma svoj program so svojimi ludmi a ja som tam nadbytocny.

Co vravela, vraj nevie povedat nie. Ah pica.

Bar o polnoci zatvarali, presun do dalsieho , ziggy bar.

Tu tez dost nafajcene.

Hrame sipky, prvu hru vyhravam, dalsiu koncim na druhom mieste.

Prichadzaju dalsi dvaja kamosi. Konecne volado kto ma neignoruje (neboli to spolupracovnici).

Sranda, pivo a opat zaverecna.

Bar cislo tri, tu vsak tez konecna.

Nuz stvorka ma nazov papas bar. Tu kopa ludi, ziva super kapela.

Tanecky, sranda.

Stretavam tu bulhara z hostelu a aj majitela.

Kapela dohrala, tak konecna.

Rozlucka s fans dinama zahreb. Ti sadaju (ona a on) opily za volant a idu do 25km vzdialenej dediny. Odvaha ist opily za volant.

Baba co mala spat s nama na byte sa odpaja a ide na trtkacku.

Cul som vdacny, ze cs zobrala auto, fakt by sa mi to nechcelo slapat.

Na ubytku rychla sprcha a spanok. Vstavam za 3hod na bus do zahrebu.

Asi hodinu po nasom prichode prichadza baba z trtkacky. Tak to bola ozaj rychlovka.

Veci mam napachnute od cigaretoveho dymu. Nuz ale zajtra resp dnes mam dalsu cs. Planujem si u nej oprat.

Naklady :

2xmaly syrovy burek : 12k
Pivo capovane pivnica dovi : 12k
Znamka : 7.6k
Kapucino, bbq, kvaka restaurant : 79k ( 9+70)
3xcapovane pivo : 45k
Klobasa xxl : 22k (ham ham fast food)
3xflaskove pivo karlovac retro : 42k
Flaskove pivo : 15k


Advertisement



Tot: 0.606s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.3349s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb