277.den - presun karlovac


Advertisement
Croatia's flag
Europe » Croatia » Central Croatia » Karlovac
November 1st 2018
Published: November 1st 2018
Edit Blog Post

Noc totalne nahovno.

Furt dobiedzal komar (som riadne dostipany) a vedlajsej izbe trtkal majitel s volaku staru kurvu. Dosli asi o 2.00 a skoncilo o 3.30

Rano sprcha, cestou som stretol tu kurvu.

Smer stanica o 8.30.

Dobre som spravil, ze som isol skor, bo po dorazeni na stanicu sa spustil riadny dazd.

Este som so stihol obzriet okolie stanice, nic moc.

Akurat zaujali futbalove grafity, tich je po meste kopa.

No a v meste su aj podzemne smetiaky.

Bus dosol nacas.

Problem s mojim listkom. Vodic si ho najskor obzeral, potom pytal este jednu cast.

Ono to malo dve casti len som ich neoddelil.

Tak vodic mi rucne vypisal kopiu listku. Som dobre zabrzdil premavku.

V chorvatsku je zvyk mat dva listky, jeden je pre vodica a kopia pre pasaziera. Usmevne bolo i to ako ludia co kupili listok cez net (asi croatia bus appka, bo mali qr kod), i tym vodic vytlacal dalsi listok.

Batozina do podpalubia sa platila. To som ale nevyuzil.

Cestou sme v dedinkach vylozili dvoch ludi.

Jeden si zabudol cely batoh v buse. To nepochopim, jak moze niekto zabudnut velky batoh. Este tasticku ano (to sa stalo mne raz).

Stary sofer bol trosku splaseny. Jednemu cloveku nezastavil na zastavke. Vylozil ho asi az kilometer od nej.

Do rijeky sme sli hornou cestou. Tak pekne uprsane vyhlady na more a ostrovy v dialke. Hory pekne jesenne sfarbene.

V opatiji naskakuju aj dvaja cudzinci. Jeden arogantny anglan (?), sa rozculoval, ze soferovy nist nerozumie a jedna sikmacka.

Nakonec som bus menit nemusel, bola to mylna info na nete.

Jedna pispauzova zastavka.

Sranda bola aj ked sme schadzali z dialnice, vodicovy nepipla dialnicna znamka,tak nas to nechcelo pustit dalej (zavora). Trosku saskoval ale nakonec to piplo.

V karlovaci vystupujeme dvaja.

Po par metroch sa spusta dazd.

Problem najst ubytko. Bolo zastrcene vo dvore, vonku na hlavnej ulici ziadna zmienka.

No ale do ubytka sa nedalo dostat. Dvere zavrete. Zvonim, nic.

Okolie vyzera ako dlho neobyvane.

Zhavim data a v tom mi otvori jeden host.

Vola majitelom.

Po chvili prichadza baba s asi 2m chalanom.

Vsetko ok.

V lobby strasne ukecany amik co zije v mexiku. Neskor mi liezol dobre na nervi, huba sa mu ani nachvilu nezavrela.

Vonku slabo poprchalo, no hlad ma prinutil ist do fastfoodu hamham.

Ten vkusne zariadny. Na stenach stare bankovky, retro veci.

Davam si svoje prve cevabcici v chorvatsku. Dobre bolo ale z cibule ma stipali oci.

Nazad na ubytko.

Tam si amik varil kura na zazvore, ponukal ma ale odmietol som.

Medzi tym volal s priatelkou (asi aziatka, bo ju volal asia), kuli pikle jak zarobit prachy v juznej amerike kam idu.

On bude instruktor potapnia a ona tez (ma len 9ponorov) a popri tom bude este (ona) ucit jogu. Potapanie a joga idu ruka v ruke aspon podla neho.

Dosol aj bulhar, ten si tu tez varil. Ja sa mozem na varenie vysrat i ked by mi to dost skresalo vydavky.

Na akcniletenky fore niekto nahodil zlavove kody na flixbus. Tak kupujem spoj do zahrebu. Blabla stoji o euro menej resp o 1.5€ ale nevyhovuje mi cas ani lokalita.

Potesila sprava ohladne sobotneho futbalu, vstup je zdarma (lokomotiva zahreb vs istria ). Len nech neprsi.

Navecer vybehnutie do pizzerie tiffany. Nastastie uz neprsi.

Dal som si nic moc pastu a tocene pivo. Tu je drahsie ako na juhu.

Na ubytku sprcha, opratie ponoziek.

Prvy krat mam na izbe funkcne radiatory. Som ich hned pustil naplno, bo tu bola zima. Na izbe mam dana ale moc sa nesocializuje.

Ja som prehodil par viet s amikom a bulharom. Ten bol aj na svk, v dakych mensich mestach ale dlho sa tam neohrial bo nik nehovoril ang.

Zajtra ak nebude prsat tak pohoda. Ono stretko s cs mam az o 19.00

Mestecko karlovac je malicke, neni tu moc veci na pozeranie. V lete sa da kupat v rieke.

To som zistil vsetko len s propagacnho materialu, v reali som presol len dve ulice. Pocitam, ze to ma o 3 viacej.

Ozaj dost ma prekvapila majitelka, ze preco som si vybral karlovac. Isto to bude diera.

Batoh by som chcel nechat na ubytku ale nevim ci to bude mozne bo recepcia je tu len do 13.00

Obcas ked prechadzam cez cestu mam problem ci kukat dolava alebo doprava. Mam v tom furt chaos.

Asi prestanem pit vodu z vodovodu, mam sracku.

Amik bol v soku, ze dnes su zavrete obchody (1.11, svatek) a moc nechapal dusicky. Mu to prislo morbidne.

Kurnik uz nech som v zahrebe, tam mam v plane uterek a stredu sa ozrat. Dufam, ze na ubytku uz budu lude co pojdu chlastat.

Treba mi pice. Hladna pica 😊

Naklady :

Pecivo : 19k (coko a jablko strudla 14, croasant 5)
Hostel na putu, 8dorm, share sprcha : 95k
Cevapcici + plechovkovy karlovac : 36k (22+14)
Flixbus karlovac - zahreb : 3.5€ (30perc zlava karta)
Pivo 0.5l cap + pasta s prosutom a hribami : 58k (17.5+40)


Advertisement



Tot: 0.533s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.2988s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb