Ready to go ... en hup met de beentjes


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium
June 1st 2011
Published: June 1st 2011
Edit Blog Post

Good morning from Brussels Airport :-)

So this is the start of my 3 week journey in Sweden. In a few moments I'll be flying to Stockholm where I'll stay with Christine, a couchsurfer, until Tuesday, June 7. Next I'll take an flight from Stockholm to Lulea all the way in the North of Sweden. Luckily there aren't many people on this flight because apparantly, my bags were too heavy, shame on me.
I was lucky and didn't have to pay extra so hopefully I won't have any trouble with my bags once I take the next plain to the North.
All your comments are of course very welcome. Enjoy reading and See you in 3 weeks :-)

Een goede morgen vanop de luchthaven van Brussels Airport :-)

Voila, ik ben er weer eens mee weg. Ik wacht op mijn vlucht die me naar Stockholm zal brengen waar ik 3 weken ga rondtrekken.
Straks vlieg ik dus naar Stockholm waar ik bij Christine, een couchsurfer, zal blijven tot dinsdag 7 juni. Dan neem ik een binnenlandse vlucht naar Lulea, helemaal in het noorden van Zweden waar ik een auto ga huren en ga rondtrekken in enkele nationale parken.
Gelukkig dat deze vlucht naar Stockholm helemaal niet volboekt zit, ik heb namelijk wat te veel bagage mee, oeps ;-). Ik had geluk en heb dus niets moeten bijbetalen voor mijn extra kilo's.

Alle commentaar is uiteraard welkom. Veel leesplezier en tot binnen 3 weken.

Groetjes,

Ann.

Advertisement



1st June 2011

laat ons meegenieten
Dag Ann Het staat geschreven in de sterren ! Een fantastische reis ! En geniet ! Groeten Daniel
1st June 2011

Hey, leuk :)
Voorlopig volgt jou route doorheen Zweden ook de route die ik eertijds (met de wagen heb gevolgd. In Lulea begonnen we voor 't eerst de werking van de middernachtzon te voelen (we werden er een beetje ijl in 't hoofd van). Ik zal je blog met veel plezier volgen. Groetjes, Wim (nu: ex van Els).
2nd June 2011

nu al???
Hey scheetje, ik wist niet dat je nu al zou vertrekken!! En ik wou er nog een goeie warme choco op drinken ... Maar goed, je bent nu weg, dan zal ik het eens aan Obi vragen :-D Serieus scheetje, wees voorzichtig op je tocht en geniet van alles wat je tegenkomt (ook de mannekes:-) ) We zullen het wel horen zeker é :-) dikke totten van ons en Arie xxx
2nd June 2011

Have fun, fun, fun, fun,fun!!!
Hoi Ann met een dubbele N!! Haha Waarschijnlijk al aangekomen anders was die rugzak vééééél te vol gestopt!!!! Geniet van de reis en hou ons uiteraard op de hoogte. Ik ben benieuwd!! Dada, toedeloe!

Tot: 0.18s; Tpl: 0.009s; cc: 13; qc: 56; dbt: 0.1152s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb