De laatste rit... Voorlopig


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg » Zutendaal
August 30th 2011
Published: August 30th 2011
Edit Blog Post

Morgenochtend om 7.25 vertrekt mijn vliegtuig (met mij erin!) van Brussel Zaventem voor de bekende route Brussel - Londen Heathrow - Dallas Fort Worth - Tucson. Dan begin ik aan de laatste etappe voor mijn apprenticeship, en als ik thuiskom mag ik mij Epona Approved Instructor noemen.

Morgen tref ik Pam op het vliegveld in Tucson, en dan rijden we samen naar Sonoita. Donderdag hebben we een dagje om bij te komen, Pam wilde iets toeristisch gaan doen maar ik laat dat nog even afhangen van mijn jetlag... ;-) Donderdagavond hebben we een meeting met ML voor een introductie tot het Holotropic Breathwork, en vrijdag zullen we daar een hele dag mee bezig gaan. Ik ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend! ML (Mary Louise) Gould heeft bij Stanislav Grof zelf gestudeerd en werkt al jaren met deze methode, en ze gebruikt hem ook vaak in Epona workshops.
En zaterdag begint dan de laatste periode van ons apprenticeship. We beginnen bij Shelley en Nancy, zondag gaan we voor een dag terug naar Linda, maandag zijn we weer terug in Sonoita, dinsdag hebben we vrij, woensdag nog een dag opleiding en dan geven we op donderdag en vrijdag onze tweedaagse afstudeerworkshop. Zaterdag 'studeren we af', wat dat ook mogen inhouden (ik weet dat we een sjiek diner krijgen in elk geval) en zondag hebben we dan om af te sluiten. Maandag rij ik met Pam mee terug naar het vliegveld om mijn huurauto op te halen, want ik blijf nog een paar dagen hangen om met Steve de studio in te duiken :-) Op zaterdag 17 september vlieg ik weer terug naar Belgiƫ (en kom dan de volgende dag aan).

Ik probeer er nog niet teveel aan te denken dat we straks echt afscheid moeten nemen. Ik weet zeker dat ik nog terugkom in Arizona, maar wanneer, dat moet de toekomst uitwijzen :-) Voorlopig is het in ieder geval de laatste keer.

Ondertussen heb ik hier niet stil gezeten. De voorbereiding voor deze laatste etappe was niet mis, getuige ook de wallen onder mijn ogen! Maar het resultaat mag er zijn. Inmiddels staat met oneindige dank aan Wouter mijn website online: Horses & Heart Songs, en zijn mijn visitekaartjes klaar. De workshop is voorbereid, het verslag van mijn Centered Riding lessen bij Pien van Spirithorses is klaar, mijn businessplan is zo goed als af... Nu alleen nog mijn koffer pakken, en oh ja, vanavond nog even een tentamen tussendoor (duim voor mij!). Hoezo druk? Ik ben aan vakantie toe!

Het is een bijzonder gevoel als de dingen in je leven langzaam op hun plek beginnen te vallen. Voor het eerst heb ik het gevoel dat dit het is, en dat ik mijn weg gevonden heb. En ik ben er dankbaar voor.

Tot blogs!

Advertisement



Tot: 0.083s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 53; dbt: 0.0463s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb