Een bijzonder eerbetoon


Advertisement
Belgium's flag
Europe » Belgium » Limburg » Zutendaal
June 22nd 2011
Published: June 22nd 2011
Edit Blog Post

CalvinCalvinCalvin

Vandaag, 22 juni :-)
Het is moeilijk te geloven dat ik inmiddels alweer 4,5 week thuis ben...

Na mijn vorige blogpost ben ik tot de 20e in Utah gebleven, en ben toen die vrijdag terug naar Tucson gevlogen. Met de taxi naar Amado, de hele middag bij Steve in de studio gezeten, 's avonds blijven slapen, de volgende dag een deel van de dag met AP15 (de andere apprenticeship groep) meegedaan en om half 3 naar het vliegveld vertrokken. Zondagavond om half 7 was ik in Brussel.

Aanpassen aan het leven hier viel niet mee. Naast de gigantische jetlag had ik heel veel heimwee. In de nacht van zondag op maandag kreeg ik een e-mail van Shelley dat ze bij de veearts was met Shadowfax (een paard van Linda), helaas is ook hij gestorven aan koliek... Veel verdriet dus, alweer.

Het is ook zoiets raars dat je dan gewoon ineens weer in een andere dimensie zit... Ondertussen ben ik wel weer redelijk geland en gaat het leven hier weer zijn gang. We zijn wel al druk bezig met de voorbereidingen voor september: op 8 en 9 september geven we onze 'afstudeerworkshop'. Elke twee weken hebben we een conference call met onze groep
UitzichtUitzichtUitzicht

Laatste ochtend, ochtendlicht over Salt Lake Valley :-)
en het is heel fijn om iedereen dan weer te spreken! Verder mailen we en bellen we af en toe eens.

Als eerbetoon aan Rasa en de andere kuddeleden van Epona die in de afgelopen tijd zijn gestorven heeft Linda een verhaal geschreven en op de website van Epona gezet. De liedjes die ik met Steve heb opgenomen zijn er allemaal op te beluisteren. Het verhaal is prachtig en de moeite van het lezen waard, maar als je moeite hebt met het Engels dan kun je ook gewoon doorscrollen tot je mijn naam en de liedjes tegenkomt ;-)

Mijn vlucht voor september heb ik afgelopen weekend geboekt: ik vertrek 31 augustus en ben 18 september weer terug. We studeren de 11e af, en ik blijf in de week daarna dan nog om wat met Steve in de studio te werken :-)

Verder gaat het met mijn paard ook goed (zie foto), hij heeft er wat kilo's bijgekregen en we beginnen er langzaam aan te denken hoe we hem hier gaan krijgen :-)

Tot de volgende blog!




Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



25th June 2011

WOW
Hai Sanna, Vanmorgen je muziek beluisterd op de Epona-site. De drie liedjes met tekst zijn heel mooi, maar ik was verrast, wat zeg ik, overdonderd door het thema dat je met Steve maakte. Hemelse muziek. Ik ben helemaal niet zo meditatief ingesteld, maar zat meteen in andere sferen. Indianen, middeleeuwen, hemel - ik ben overal geweest. Dit vraagt om meer!! Als ik hoor wat je daar (mee)maakte dan denk ik: volgens mij hoor je dáár. Liefs Nelly

Tot: 0.108s; Tpl: 0.012s; cc: 12; qc: 52; dbt: 0.0587s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb