terug thuis

Belgium's flag
Europe » Belgium » Antwerp Province
March 10th 2009
Published: March 10th 2009

Selectie van de +-2800 foto's te bekijken op: http://picasaweb.google.com/tttooottt/SelectieReisThaiCambLaos
Een aantal foto's hebben ook de gps locatie in hun exif-data.

Nog wat info:

*Gebruikte materiaal:
-nikon d80+Body armor (heeft perfect gefunctioneerd en body armor was nodig)

-nikon 18-200 vr lens (schitterende alround lens + VR heeft altijd opgestaan (geen problemen met battery-life))

-asus eeepc 901 (verpakt in een case logic HDC-1) (klein, licht, 8 uur batterij, wifi, SD-kaart lezer, snel genoeg voor skype, schrijven blog en backup foto's. Iets te traag om foto's te bewerken (draaien))

-garmin gpsmap 60 csx, Zeer volledige GPS met goed batterij-leven. De bescherming van de antenne is losgekomen.

geonaut solar charger (of zoiets) http://www.decathlon.be/NL/lader-op-zonne-energie-10903913/
(laadt twee AA batterijen redelijk op (nooit heb ik de batterijen volledig opgeladen gekregen) Kan dus beter me dunkt)

*Vlucht met Etihad = een aanrader = goede service + goed eten + geen bagage problemen

*We hebben de hele reis malarone genomen als preventieve behandeling tegen Malaria.

10th March 2009

spijtig
Ik vind het echt spijtig dat jullie nu al terug zijn. Allé, wat moet ne mens nu doen: geen slimste mens meer, geen van vlees en bloed meer en nu ook geen Tom en Guido travelblog meer, ... 't is om depri van te worden en gelijk je koffers te pakken :-)

Tot: 0.081s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.0501s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb