1.den - presun letisko vieden

Austria's flag
Europe » Austria
June 3rd 2021
Published: June 20th 2021

Nakoniec nastava zmena v nasej destinacii a miesto do bulharska (letenky kupila julia z jej konciaceho voucheru od ryanair) ideme do macedonska. Dovod je jednoduchy, pocasie. V bulharsku mam byt uprsano cely tyzden, v macedonsku je tomu naopak.

Letime s wizzair, cena letenky pre wdc cca 60€ ale to mi je fuk, kedze som to kupil z kreditu, ktory som vytocil minuly rok.

Rano vyrazame na antigenove testovanie do busu v seredi. Problem bol s objednavkou julii. System je nastaveny len na svk mobilne cislo a svk adresu. Tak som tam dal vsetko moje.

Do busu sa dalo ist i bez objednavky.

Od sofera pytam este potvrdenie v anglictine.

Sup ho dnu do busu. Odber bol super rychli, potvrdeny ang papier mi daju az ked mi pipne smka, vraj cca 15.min, no bola to tristvrte hodina.

Cas na cakanie sme vyuzili umytim auta v bezdotykovej umyvarke.

Ang papier ziadny zazrak, obycajna peciatka doktora, podpis, vysledok negative a neaky ten popis okolo. V pohode si to moze clovek spravit doma sam.

Do odchodu busu smer ba este kopa casu. Porobene veci okolo domu, vymena vody rybam.

Na bus nas odnasa miriam spolu s d+n.

Turancar nemeska a uz smerujeme smer ba.

Na docasnej stanici nivy sme presne nacas.

Do odchodu slovak lines mame nieco cez 1.5hod.

Dost casu ist pozriet euroveu, ktora sa nachadza pri dunaji.

Pri bus stanici pomalicky rastu pekne vyskove budovy doplnene o dost zelene.

Na nabrezi davame veceru, mini klobasky z kauflandu.

Pocasie je pekne, to vyuziva kopa ludi na prechadzku. Je tu dost pocut rustina ci ukrajincina.

Fotka m.r.stefanika a pomalicky nazad na stanicu.

V buse sme len traja, tak reku bude vip cesta na letisko.

No toto netrva dlho a pod mostom snp, nastupuje pocetna skupinka spanielskych turistov. T.j. hlucna ciganska banda.

Dialnica smer jarovce sa rekonstruuje, nastastie ziadne kolony, i ked my mame casu habadej.

Na svk hranici nikde nikto, kdezto rakusania kontroluju kazdeho.

Dnu nabiehaju vojaci. Sofer im oznamuje, ze len span.turisti. zrazu vojak vidi svk obcanku, tak hned zaftipkovanie, preco sme neni spanieli. No svk je lepsie. Vojak sa usmeje s poznamkou, ze je rad, ze spanieli nerozumeju nemecky.

Po vojakovy, prichadza policajt. Ten si foti zadne strany obcaniek cez neaku appku. Juliin si nevsima, nema na nom cip.

Bez zdrzanie prichadzame na letisko.

Sofer je rad, ze spanielska nevychovana banda nenechala v buse velku spust.

Spar je uz o 2100 zatvoreny a do saloniku sa neoplati ist, ten zatvaraju o 2130.

Automaticka brana nas pusta k security. Bez problemov prejdene. Baba predomnou sa musela vyzut.

Pomalicky si to smerujeme k branam F. Ono funguje len terminal 3, bo covid.

Na moje prekvapenie oblubene velke kozenne gauce su tu neni.

Jeden ale nachadzame az uplne pri konci.

Zvalenie sa, docapovanie vody na zachodoch a pokus o spanok. Let mame zajtra o 630, pred nim su v plane ranajky v saloniku.

2xbus sered-ba - 7€
2xbus ba-letisko vieden (slovak lines) - 15.8€

Tot: 0.929s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 45; dbt: 0.6979s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb