布拉格→薩爾斯堡(2006/7/19)

Austria's flag
Europe » Austria » Salzburg » Salzburg
July 27th 2006
Published: July 27th 2006

呢一朝晨咁早就要起身,去捷克另外一個地方卡羅維域。卡羅維域係歐洲一個好出名o既溫泉勝地,o係14世紀時就有,係以前d貴族去渡假、療養o既地方,莫札特都去過架😊呢個溫泉勝地唔係浸o既,佢有好多個唔同o既溫泉眼,d水係用泥飲架,有療養o既功效。我買左個溫泉杯,試左4種,哇...有一種難飲到噴!卡羅維域呢個地方好靚,d建築物特別豪華咁。
食完午飯,又係漫漫長路!搭6個鐘車去奧地利薩爾斯堡。哈哈,由始至終去奧地利都係漫漫長路。一到左奧地利o既範圍,心裡只有激動。我真係急不及待想跳出車去親吻呢片土地!到薩爾斯堡時已經係夜晚8點幾啦,探莫札特要等第二日。酒店望出去係好靚o既山。太完美啦,連訓覺都識笑😊

建築物建築物
建築物

導遊話呢d好多都係渡假屋泥架。

長廊長廊
長廊

呢個長廊係以前起泥俾d貴族行,唔洗佢地日曬雨淋。

現場個view好正呀!好有與世隔絕o既感覺。

哇...o個d屋仔好正呀!

影呢張時已經係夜晚9點幾,天都仲未黑呢!

Tot: 0.038s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 21; dbt: 0.0194s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb