16. Woe 16 & Don 17 Jan - San Marcos La Laguna


Advertisement
Published: February 5th 2008
Edit Blog Post

Deze nacht niet goed geslapen! Denk dat er vlooien of een of ander beest in mijn bed zat, want sta vol met beten .. en beten jeuken .. en als beten jeuken .. dan moet je krabben! Nu dat eindelijk al mijn muggenbeten en blijnen bijna verdwenen zijn, sta ik dus vol met beten van iets anders. Tof tof ..

Had er dus ook geen probleem mee met op te staan om om 8u de yoga-les mee te volgen.
Was een lesje van 2 uur .. maar was me niet echt bevallen. Was vandaag precies men dag niet om mij in allemaal posities te wringen, lenig te wezen en op men ademhaling te letten. Dus no more yoga for me.
Besloten om nog nachtje meer te blijven .. maar eerst boot nemen naar ander stadje aan het meer (San Pedro), om daar travellers cheques te wisselen. Zodat ik terug geld heb, voor bv. een goeie massage! 😉

En nu al bijna 3u in het internet cafe, typend aan dit verslag!

Plannen voor de volgende dagen .. vandaag nog wat proberen in het zonneke te liggen, morgen achter massage gaan en int zonneke lezen. Ofwel donderdagavond terug naar Panajahel en daar slapen ofwel vrijdagmorgen op tijd terug boot nemen, want vrijdag om 10u hebben we (met Pen en Daryl) shuttle naar Antigua. (geen chicken bus deze keer, kheb enkel maar vrijdag dat ik in Antigua kan rondlopen, dus dan wil ik geen halve dag op bus verliezen)
En zaterdag vliegtuig in Guatemala city .. den tijd vliegt!! Heb in Mexico dingen moeten overslagen omdat anders hier alles veel te rap rap moet gaan. En nu slaag ik hier ook veel dingen over omdat ik anders elke dag constant van hier naar daar aan het bussen ben, en dat geef me geen goed gevoel.
Dus laatste dagen gewoon wat chillen .. nog bruiner worden dan ik al ben (! 😉 nee sorry, zie helemaal nog niet bruin! in het begin pech gehad met het weer en voor de rest onderweg geweest of op bus gezeten .. dus handen en arm ziet bruin, maar voor de rest niet echt iets om jaloers op te zijn. en tegen dat jullie mij terug zien is dat er al lang terug af!).

Geef jullie ook nog eventjes de link van Penny & Darryls travelblog mee, zij hebben ongeveer dezelfde route als mij gedaan .. enkel juist een paar dagen vroeger of later. En wie weet verschijn ik ook wel op een van de volgende fotos 😉

En nu heb ik terug honger gekregen! Dus ga op zoek naar lekkere nachos of iets anders met tortillas!

----------------------

Edit: Donderdag:
Eerst naar het 'strandje' gegaan, boekje en Humo gelezen, van het zonnetje genoten en een klein beetje in het meer gestaan (voor te zwemmen was het water me toch nog wat te fris en stond ik niet genoeg in brand).
Nadien massage geboekt "olie- en oosterse massage" en gekregen. Was wel ok .. twas niet supergoed .. maar ook niet slecht.
Ik zou mij meer moeten kunnen ontspannen met zo'n dingen .. maar in slaap vallen of soezen lukt me nooit .. ik blijf altijd alert en zit aan allemaal ander dingen te denken dat ik nog moet doen of niet mag vergeten. Da's natuurlijk niet de bedoeling, maar 't gaat vanzelf ..

Dan spullen in hotel gaan ophalen en boot richting Panajachal genomen, terug in hotel van vorige nacht ingecheckt .. en afgesproken met men Engelse vrienden om te gaan eten.


Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement

San PedroSan Pedro
San Pedro

San Pedro vond ik maar niks .. vuil, helemaal niet gezellig
San MarcosSan Marcos
San Marcos

Mijn hotel, La Paz


Tot: 0.18s; Tpl: 0.012s; cc: 18; qc: 61; dbt: 0.0531s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb