Viikonloppu!

Published: April 16th 2007

Moro!

Viikonloppu meni aika tylsissä meiningeissä! Oli aivan hullun kuuma, joku +40 varjossa! Ei vissiin elimistö oikein tykänny, kun oksentelin pitkin Lauantai päivää.. En siis voinut lähteä mihinkään! Hullua, kun vaikka juo ja juo ja juo niin silti se on liian vähän.. Eilen eli siis sunnuntaina meidän piti lähteä rannalle järven toiselle puolelle, mutta koko päivä olikin tuulinen ja harmaa, eli se jäi sitten väliin!

Huomasin että voin katsoa subtv:n Tuhkimotarinaa nettitv:stä toimistossa! Siellä nettiyhteys on jotenkin nopeampi, niin se toimii! Jee! Eilen pidin maratonin ja katsoin joku 5 jatsoa putkeen..

Eipä tässä kummempia, tänään suunnittelin baarista mainoksen, joka viedään nuorisohostelli Los Amigosiin! Sinne piti tehä hieman erilainen "nuorekkaampi" mainos! Nettisivujen käännös ruotsiksi alkaa olla kohtapuoliin tehty! Ja miljoonat kiitokset Pinjalle!!!

Ostin jadesta tehdyn sormuksen meidän jadekaupasta! Makso 11 dollaria, eli ei paha.. Pitää katsoa jos vaikka jotakin muutakin ostaisin tuliaisiksi sieltä..

En ole vieläkään törmänny täällä yhteenkään suomalaiseen! Tanskalaisia ja ruotsalaisia olen tavannut aika paljon. Saksalaisia täällä on ehkä eniten. Tai sitten se johtuu siitä kun tää kahvila on sen verran mainostettu saksassa että täällä käy sen takia paljon porukkaa sieltä.

Joo eipä tässä muuta, pitää varmaan yrittää ruveta etsimään töitä kesäksi.. Palaan taas!

Tot: 0.096s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 47; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb