moi!

Published: April 4th 2007

Ihmiset täällä uskoo että tuolla järvessä on kivestä tehty hevonen.. Hassua..

Toissailtana täällä oli joku kulkue, jossa kannettiin muovista jeesusta ympäri saarta. Se lava oli ympäröity kukilla, ja perässä kulki torvisoittokunta.. Sit siinä perässä käveli jonkun verran ihmisiä ja niiden ihmisten takana käveli semmonen mies työntäen pientä kärryä, jossa oli pikkunen generaattori jolla lavalle saatiin valo! Ja se generaattori piti hirveätä ääntä, sen kuuli vasta sitten niiden torvien keskeltä kun torvet oli menny ohi. Dieterin synttärit oli siis toissapäivänä ja meillä oli täällä sille synttäriateria. Syötiin kalaa Maya reseptin mukaan. Oli aika hyvää!

Jos haluaa mennä täältä Floresista esim. isompaan kauppaan tai pankkiin niin paras kulkuväline on yllättäen tuktuk! Niitä täällä riittää kyllä.. Yhteen suuntaan ilman pysähdyksiä maksaa matka 5Q eli joku 0.5 euroa.. Jos on yhdellä pysähdyksellä niin se on 5Q lisää. Ne on suunnilleen samannäkösiä kun Thaimaan tuktukit, eli punasia mopotakseja!

Eilen olin mukana retkellä! Eli mentiin Yax-ha ja La Blanca raunioille.. Kerron niistä erikseen kuvien kera! Aamulla lähdettiin liikkeelle klo.8 ja takasin tultiin viiden jälkeen! Takasin tullessa otettiin liftareita kyytiin. Pari miestä oli ilmeisesti töistä tulossa ja meidän pikkubussissa oli pari paikkaa jäljellä.. Menin vielä hetkeksi töihin Muelleen ja illalla oli hirveä väsymys päällä.. Ikinä en ole kiivennyt niin monia portaita kun eilen!! Huh! Mutta niistä lisää erikseen kerrottuna.. 😊

Tot: 0.103s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0662s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb