Cuba..

Central America Caribbean » Cuba
March 23rd 2008
Published: March 23rd 2008

Saa var vi braatt paa Cuba da.. Eller, etter to netter i Guatemala city hvor vi ikke gjorde saa mye annet enn aa oppdatere bloggen og aa slappe av, ankom vi Havana den 12. mars. Vi gleda oss veldig, spesielt med tanke paa at vi skulle moete Hege, Mette, Kristin, Nina og Hilde her.. Vi ble foerst i Havana i 3 netter, vi hadde booka hotell gjennom Kilroy, hvor det var ogsaa inkludert en sightseeing... Read Full Entry

Photos are below

24th March 2008

la musica
Hei, ser ut som dere har det bra uansett hvor dere drar. Gratulere med bursdagen som har vært Vilde og fortsett med dansingen jenter, det er god trim. Salsaen har dere taket på. Mexico forstår vi er nok et spennende land, så vi venter spent på flere repotasjer fra 2 glade og eventyrlystne jenter. klem fra mamma og pappa.
24th March 2008

Hei på dere:-)
Heisan!! Mange fine bilder av dere, så fint å se at dere har det fint og godt. Ønsker dere en fortsatt fin tur. Glad i deg Vilde:-) Hilse fra mamma også. Klem til dere alle:-) Bjørnulf.
27th March 2008

Bjoernulf..
Vi har det herlig. Naa koser vi oss paa en meksikans oey i Karibien, veldig koselig aa ha Lotte paa "besoek". Glad i dere alle der hjemme, hilse saa masse! Stor kos!
1st April 2008

Hei på dere:)
Å, jeg vil også bare kose meg...dere er så heldige og dere har jo fått så fin farge..moro:)dere må kose dere masse videre på turen, jeg følger med på bloggen...dette er jo helt genialt:)pass godt på dere selv kos og klem silje melanie
2nd April 2008

Siljesnuppa!!
Ja, du skulle vaert her!! :) Moro at du foelger med paa bloggen! Naa drar Lotte om to dager alt, dagene bare flyr.. Kommer nok en liten bloggoppdatering om mexico om ikke saa alt for mange dager! Hilse alle kjentfolk!! Og haaper at alt staar bra til! Stor kos fra Vilde

Tot: 0.035s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0172s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb