NE OLACAK MEMLEKETIN HALI ?


Advertisement
Cuba's flag
Central America Caribbean » Cuba » Matanzas
February 24th 2015
Published: October 7th 2016
Edit Blog Post

Geo: 23.1692, -82.1321

GÜN 27 GÜNLERDEN SALI :

Bugün hava yine naneleşti..

Sabah kahvaltıdan sonra ,plaja gitmeğe karar verdik .
Bildiğiniz gibi plaj bize 100-150 adım..
Su bulanık ve su üzerinde yüzen o alçak yaratıklar var.
Salih-Seval girmekten vazgeçti.
Ben kararsız kaldım ama buraya kadar gelmişken bir şansımı deneyeyim dedim ..etrafı kollayarak biraz açıldım..
yanlış anlaşılmasın ..
yani dizlerime kadar ..
bir dalıp çıktım .
İnsan dalınca, su çok güzel geliyor..
Eve döndüm..Yıkandım ..
Veranda da Mercedes ile "ne olacak bu memleketin hali" seminerlerine katıldım ..
Bahçedeki çime hayranım ..
Halı gibi, her tarafı kaplıyor ve yemyeşil ..Palamuttaki evimde de çimen var ama artık tamamı ayrık otu olmuş..
Bu çimen, bu havada, nasıl bu kadar yeşil kalıyor anlamadım .
Salih ve Seval bunu yapay çim sanıyormuş o derece yani..
Giderken mutlaka bundan bir parça götüreceğim..
Öğlen güzel bir yemek yedik ..
Akşamüstü ,bermutad eksikleri tamamlama turuna çıkıldı.
Artık Guanabo ya alıştık .
bazı aradıklarımızı niçin bulamadığımıza şaşırmıyoruz.
işimizi tevekkele bağladık ..
Yarı Cubalı sayılırız..
İşi müziğe vuruyoruz
Dert kasavet bitiyor ...
Güneşi, Salihlerin balkonda TSM ile uğurladık..
Çok güzel içtik ama kızların Votka ve birası bitti..
olsun neşemiz yerinde ..
mezelerimizi yedik biraz daha keyifler yapıp evli evine döndü ..

Günün Görseli:

Günün fotolarını toparlayan Clip 'imiz :








Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.077s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 24; dbt: 0.0469s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb