Snorkeleeeuuuuhhhhh!!!

Published: March 16th 2007

SnorkeldagSnorkeldagSnorkeldag

Ons bootje
Om 7 uur opgestaan, op 't gemakske gaan ontbijten bij 'Amor y Café', keet die uitgebaat wordt door een Hollandse. Rond 8.30u staan we paraat om te vertrekken maar.... blijk dat de gids ziek is en ze vinden niemand die hem kan vervangen...damn!!! We hebben best wel uitgekeken naar deze excursie! Dan maar een andere snorkeluitstap... op aanvraag op de boot met de minste mensen gezet.

Rond 11u vertrokken we met 'the yellow group' richting het rif. Ziet er best wel een relax groepje uit, in tegenstelling tot 'the white boat': allemaal Spring Breakers met veel lawaai en veel zuip... Onze gidsen van de dag: Raffael - Raffa voor de vrienden - en Brown. We zullen op 3 verschillende plaatsen gaan duiken.
Eerste plaats veel gekleurde visjes, is echt wel nice! Op n bepaald moment een beetje dicht op t koraal gesleurd door de stroming: peddelen en wegraken!!
Tweede plaats nurse sharks gezien, pijlstraatroggen en conch, vet vet vet! Ondertussen ook wat fruit en hamburger te eten gekregen...
Laatste plaats is een begeleide 'rit' door een soort kanaal waar op weerszijden verschillende soorten koraal stonden. KingZ heeft n aantal conchs opgedoken, waren echt wel sjiek, maar bij gebrek aan
SnorkeldagSnorkeldagSnorkeldag

Nurse sharks
plaats in de rugzak toch maar terug in zee laten vallen.
Met een muziekje op de achtergrond en wat rum punch in de hand terug richting Caye Caulker gevaren, ook nog wat salsa met verse conch en nachos gekregen, mmmm.... Ze waren heel gul met de punch: It was their job to get KingZ drunk, and it was mine to get him home 'baby' :-)

Terug aan t hotel hebben we nog zin in een plonske in het water maar door 'overload' op de pier maar gaan douchen en prep'en voor t avondeten. Op aanraden van een Amerikaans koppel (jawel, er zitten er ook sympathieke tussen) naar Ragga Pasta gegaan, redelijke wachttijd ma was wel lekker. KingZ had rijst, fried chicken en een zoetzure saus en Nanna slaatje + koude pasta (minder lekker door slechte zoutdosering) Tegen 9u - 9.30u in bed gekropen want morgen zal waarschijnlijk een zware dag worden...

Snorkeldag

Beetje verwaaid of verzopen kat?!
Snorkeldag

De kapitein, hot stuff!!!

Rum Punch of zeeziek?!

Caye Caulker by night

Ragga Pasta

Tot: 0.109s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 55; dbt: 0.0707s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb