Page 3 of xen chi Travel Blog Posts

Asia » China » Sichuan » Chengdu August 26th 2009

Zadnja dva dni sem se prepricala o tem, da je Chengdu resnicno cisto verjetno najbolj kul kitajsko mesto za zivet. Tako je bilo bojda izglasovano pred parimi leti glede na raziskave o kvaliteti zivljenja. Dejstvo je, da se mescani tu precej ukvarjajo sami s sabo in s svojim "well-being_om". Cez dan in ob vecerih se povsod pije caj, al pa kej dobrega poje, v glavnem...piknikira se prav na ulici! Pred bajto, pred salonom, pred trgovinico, v kateri cel dan delas. Ob vecerih se obrne "rostilj po sechuansko" prav kjerkoli...in vsem je prav. Veliko ljudi mi je povedalo, da je Chengdu poseben, zdaj vem, zakaj. Tu ni dirke s casom, kot v Pekingu in Shanghaju in v mnogih drugih kitajskih velemestih. Ze hitrost hoje je povsem druga. Ceprav je to tudi mesto z najvec registriranimi osebnimi avtomobili ... read more
at night
park

Asia » China » Yunnan » Kunming August 25th 2009

Evo mene v Chengduju! Prvi teden se je odvil malo neplanirano, ker sem v petek pred odhohom staknila posten prehlad, odplavala maraton in bila potem precej dolgo po letalih, da sem pristala v Kunmingu, se nastanila v soli in na polno zagrabila vse, kar bi morala predelati ze med letom v Ljubljani. Ker nisem hotela tvegati, da se stvar razvije v problem celega potovanja, sem se pretezno drzala v sobi in probala vse skupaj cimprej preboleti. Tako prave priloznosti za fotografijo Kunminga...se pridejo... read more

Asia » China » Yunnan » Kunming August 17th 2009

namen potovanja: 1. prebiti jezikovno bariero s Kitajci in vzpostaviti osnove komunikacije - grem v bojda dobro jezikovno solo v Kunmingu, kjer naj bi me tega naucili 2. prepotovati Yunnan, Guangxi, Guizhou, Hunan in Sichuan, pri tem pa dati posebno pozornost obmocju, kjer zivi manjšina Dong, znana po svojem petju in po lastnem arhitekturnem izrocilu, ki se po posebnostih med drugim uspešno kosa z našimi kozolci 3. preziveti kar se da casa z dragim prijateljem, ki ternutno se dela v Lhasi, prihaja pa iz Hunana in je pripadnik Dongov ... read more

Tot: 0.053s; Tpl: 0.004s; cc: 5; qc: 21; dbt: 0.0337s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 999.8kb