stefjesplivskyeask's Guestbook

13th June 2012

Ubud water temple and cooking class
Hi guys, looking all very nice! We were also at the water temple, when the lotus flowers were blossoming. It all looks quite familiar in Ubud! Looking at Jesper's apron, I'm guessing that he took a cooking class at the same place we did :-) If you want to check it out, there are some pictures on my Facebook... A big kiss for all 5! Marjoleine
14th June 2012

Apro,
Haj Marjo, The apron is from Bumbu, I think... Ubud is already far away! Op naar ...Thailand?? We'll let you know! x
3rd June 2012
ceremony held at our accomodation

so happy to see you all
Ongelooflijk hoe jullie veranderd zijn, especially the kids, en dan vooral Skye : grote mooie slanke jongen. Livjen je ziet er prachtig uit met je mooie jurk en je lieve glimlach. Ik kan alleen maar kijken naar al die plaatsen die jullie bezoeken, het lekkere eten en de mooie natuur en het is dus vooral naar jullie vijfjes dat ik het liefst zit te kijken. Love you all and miss you terribly. Moeke
24th May 2012

groetjes uit België
Dag Stephanie & familie. Leuk om jullie reisverslag te lezen. Zo voel ik me ook een beetje op vakantie. Jullie hebben het zichtbaar naar jullie zin daar in Azië (prachtige stranden, apen, jungle, stad .... ) Nog veel reisplezier ! Groetjes vanuit België (ps. wij hadden vandaag eindelijk onze eerste echte zomer dag (25°C ) ...
23rd May 2012

rosse wanneer is't posse
hallo, leuke foto's van die familie utan; ik wist niet dat die zo roodharig waren als hier op de fotos; onuitwisbare indrukken voor de kids natuurlijk en ook ik ben voorgoed gecharmeerd; mama en baby utan is zoals stef en ask in de ferry; dat kopje koffie kan Jesper hier later nog ophalen; op naar de volgende foto sessie
From Blog: Orangutans
23rd May 2012
climbing!

Zoveel apen !!
Jonge jonge jullie hebben nogal gezweet in de jungle neem ik aan. Een echt avontuur. Hou mijn hart vast maar nu zitten jullie gelukkig ongedeerd op Bali. Heb weer eens genoten van de foto's. Liefs en tot de volgende sessie, Moeke
From Blog: Orangutans
21st May 2012

helaba daar genieters,zalig zeg waar jullie allemaal heen gaan. askje ziet er nog meer deugnietje uit zeg, skye is weer gegroeid zeker? En liv w een echte mejuffer. we missen jullie hier nog steeds hoor en ons (n)laloeke mist askje ook zenne. amuseer jullie nog maar verder. dikke kus en veel knuffels van onskesxxxxxxxxxxxx
17th May 2012

ameeeezing
hello! jullie hebben het daar blijkbaar echt super naar jullie zin! Superleuke fotos, waw, die landschappen, dat weertje, het lekkere eten,... dat helpt natuurlijk hé! de kids genieten blijkbaar ook volop. Doe zo voort zou ik zeggen! hier gaat alles zijn gangetje, de laatste dagen beginnen we toch een beetje lente-gevoel te krijgen, of we willen het gewoon hebben! Laatste dagen buiten gegeten, zomerkleedjes aangetrokken, nog een beetje frisjes maar te doen ;-) alé, dikke kussen en tot ...
11th May 2012

Wauu det ser dejligt ud!
Følger med her fra kerteminde, hvor vi har hård kuling og køligt "sommervejr". Fortsat god tur til hele familien :-) KH fam. Nordby

prachtig
Ben zo blij dat jullie het geweldig naar jullie zin hebben. Thanks for great pictures.
11th May 2012

Lake Toba is echt naar onze zin!
Dag moetjen (en vo), zit er maar niet mee in hoor, het is hier echt fijn, aangename temperaturen, prachtige uitzichten, leuke ambiance en genoeg afwisseling voor elk van ons! xxx
8th May 2012

Hey, Alles ok? probeer zo een beetje te volgen,amai, das nogal een avontuur hé! Chapeau dat jullie dat doen met jullie drie kinderen. Die zullen nu ook wel de tijd van hun leven hebben.Geniet ervan!
5th May 2012

en hilsen fra Als
Kære alle. vi har lige set jeres dejlige billeder. Vi sidder selv ude i sweatere og soveposer og "nyder" solen. Her er forholdsvis køligt. Dansk sommer. Nu er der rabarber trifli og kaffe. Fortsat god tur. Knus
2nd May 2012

zoooooo mooi
hebben hier met veel plezier gekeken en gelezen en zien jullie echt genieten, profiteer nog maar verder en maak maar veel fun. Wij volgen jullie verder... dikke dikke kus van onskes, we missen jullie zenne.
2nd May 2012

helloooo
amai, ziet er echt super uit allemaal en klinkt ook geweldig! wat een avontuur hé, zo samen met de kids, een ervaring om nooit meer te vergeten! hier alles prima, buikje wordt steeds ronder... en ik hou me bezig... intussen moestuintje aangelegd, aan water in elk geval geen tekort, het blijft hier miezerig weer! tijd dat 't zonnetje begint te schijnen nu! stuur er eens een beetje op hé zeg! geniet maar van jullie avonturen ginder, ik geniet hier mee via jullie blog. dikke kussen aan jullie allemaal xxxx
1st May 2012

voyage
Quelle surprise et quel voyage...Une veritable aventure avec les enfants qui sont superbes! Ask a bien grandit. La beaute que vous rencontrerez dans les populations et dans les paysages, ce vecu ensemble est d'une energie unique. Chapeau !!! A Amsterdam le jour de la reine etait egal a lui meme. Marie et Kaj et les amis nous faisions un jolie groupe pour faire la fete. Marie aura vendu tous les " butterbredle". Je suivrai avec attention ( super un blog!)et plaisir votre voyage et vous souhaite a tous les 5 que de beaux moments. Pense a vous, Isabelle
30th April 2012

WHOW
Wat prachtig allemaal. Ik zit te smelten van goesting. Mooi overzicht van jullie allen en mooie beelden. Samen gekeken met Zoë en Opa. Lovely lovely lovely ... and I love you.
30th April 2012

Hallo Jesper, zo te lezen en te zien aan de schitterende foto's is jullie geweldige reis goed gestart. Als ik dit allemaal lees en zie beginnen de reiskriebbels naar boven te komen. Geniet ervan en ik kijk alvast uit naar jullie reisverhalen. Geniet ervan !!!! Groetjes aan je leuke gezinnetje.
26th April 2012

Fantastisch!
Hey Stef en Jesper, Geweldig zo'n blog en leuk al die fotootjes. Het is een heel geregel om met kids overal te geraken zo te lezen. Ik vind het ook te gek dat jullie dat gewoon doen. Veel ouders durven er gewoonweg niet aan te denken. Wij volgen graag jullie blog mee. Je schrijft haast perfect Engels. Het leest heel vlot! Ik zou zeggen: Geniet van jullie fantastische gezinsreis en doe heel veel groetjes aan Jesper en de kids. Hier is het koud en regenachtig. Dus jullie hebben wat het weer betreft alvast de juiste beslissing genomen! Dikke kus en tot snel x
24th April 2012

YAY!
Love the blog.. so good to follow you guys on your amazing trip around the world:-)Looking forward to more updates...

Tot: 0.08s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 42; dbt: 0.052s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb