Page 3 of ollejolux Travel Blog Posts

North America » United States » California » Stanford September 28th 2009

Our 4th day in SF O nosso 4o dia em SF Fotos de Stanford University em Palo Alto :)... read more
Palo Alto, California
Stanford University, California
Rodin's statues

North America » United States » California » San Francisco September 27th 2009

São Francisco Dia 3 San Francisco Day 3 San Francisco 3. tag San Francisco Jour 3... read more

North America » United States » California » San Francisco September 26th 2009

Este foi o nossos primeiro dia em São Francisco! ... read more
City Hall

North America » United States » California » San Francisco September 25th 2009

Queridos amigos, querida filha :) Queridos pais, Liebe Freunde und liebe Eltern und Bruder! Dear Friends! Chers Amis! Chegámos bem a São Francisco! Wir sind in San Francisco gut angekommen! We just arrived in San Francisco! Nous sommes arrivés à San Francisco! Primeiro fomos do Luxemburgo a Frankfurt num aviãozinho pequenito da Luxair!!! Depois fomos num Boeing 747 Jumbo da United Airlines. A viagem durou cerca de 11h de Frankfurt até cá, mas correu bem. Houve uns tremelicos mas nada de especial. Que espectáculo de paisagens que pudemos ver pela janela. O nosso amigo James estava à nossa espera no aeroporto e fomos comprar uns Muffins e Colas Light. Depois trouxe-nos ao hotel, que é bonzinho também, bem no centro da cidade. Ao chegarmos ao qaurto demos por conta que não tínhamos o saco das compras ... read more
Cabine do Embraer
Lux to Frankfurt

Africa » Egypt » Red Sea » Hurghada February 20th 2009

Hi there. We were in Hurghada in Egypt during one week in February 2009. We stayed in the "Grand resort Hotel" from Red See Hotels. One of the most beautiful hotels we've ever stayed. Astonishing landscapes, pools, lagoons... restaurants, good food, nice people! But forget the beach lol! Just enjoyed the hotel, didn't do much else except a little bit shopping. It was a very nice and calm week! Cheers!... read more
Lagoon by night
Hotel

Tot: 0.045s; Tpl: 0.005s; cc: 6; qc: 33; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb